Дніпропетровські археологи розкопали святилище, якому понад 3000 років (фото)

Афіша
18.08 05:10
1317
0

У Дніпропетровській області в околицях села Токівського Апостолівського району, на березі річки Кам'янки, археологи виявили святилище II-I тисячоліття до нашої ери. Про це повідомили в Дніпропетровському національному історичному музеї імені Яворницького, який організував експедицію.

Читайте також: Біля Луцька знайшли пекарню часів Київської Русі

За словами археологів, експедиція розкопала комплекс культових кам'яних споруд. Вчені припускають, що тут здійснювали свої обряди представники різних народностей. Серед знахідок - фрагменти ліпного та гончарного посуду, крем'яні знаряддя праці, зброю.

Серед цікавих артефактів, за словами вчених, - уламок нижньої частини кубка бронзового століття і горло амфори, на якій археологи виявили клеймо, ймовірно, родосской керамічної майстерні.

За словами археологів, клеймо майстра виявили на ручці амфори давньогрецького походження, ймовірно, імпортованої скіфами, що населяли ці території, разом з вином з Греції. На клеймі можна розгледіти чотири зірки в кутах і кілька букв.

"Ім'я майстра ще належить прочитати", - зазначили учасники експедиції.

Як розповіли дослідники, виявлена ​​ними пам'ятка потребує подальшого дослідження, а зібрані матеріали - ретельного вивчення. Як сподіваються, роботу продовжать наступного польового сезону.

ЦІКАВІ МАТЕРІАЛИ