Коханці, велодоріжки, Донбас: що знімають у соціальній рекламі (відео)

Афіша
02.07 16:13
Лілія Чемоданова
1923
0

На початку жовтня в Києві проведуть четвертий всеукраїнський фестиваль соціальної відеореклами Molodiya Festival. Наразі роботи ще приймають на конкурс із призовим фондом у 30 тисяч гривень.

Організатори розповіли "Знай", про що знімають молоді режисери, як відбирають роботи та що лишається за кадром.

"Ми чекаємо на нетривіальні роботи: і за тематикою, і за втіленням. Алкоголізм і наркотики - це не єдині теми. Не меншої уваги заслуговують і питання будівництва велодоріжок, необхідності сортування сміття, громадської активності, волонтерського руху, етичного ставлення до тварин, реформування міської інфраструктури тощо", - розповідає співзасновниця фестивалю Наталія Шевчук.

За її словами, організатори чекають не просто констатації проблем, а й ідей щодо їх вирішення та "переконливої мотивації".

Читайте також: Фестиваль Іллєнка зібрав кіноманів вночі коло Дніпра (фото)

Режисери також змагаються в актуальності своєї роботи.

"Тішить, що кожного року вистачає робіт "на часі". Наприклад, про залипання в соцмережах і гаджетах. З початку російської агресії в Україні отримали якісні роботи про домогу армії", - сказав "Знай" ще один співзасновник фестивалю Ігор Мельник.

Одним з критеріїв оцінювання робіт є відповідність роботи жанрові.

"Соціальна реклама - це кіно, тільки дуже маленьке. Але в ній так само має бути чітко окреслена проблематика, має бути зав'язка, кульмінація і конструктивне рішення", - пояснюють організатори.

Щороку на фестиваль надходить кількасот робіт, з них до фіналу потрапляють близько сорока. Переможців обирає авторитетне журі, зокрема режисери Михайло Іллєнко, Олександр Шапіро, Любомир Левицький, екс-міністр культури Євген Нищук, голова Держкіно Пилип Іллєнко, кінокритик та ведучий авторської програми на "1+1" "Арґумент-Кіно" Володимир Войтенко, а також теле- і кінокритики.

Нагадаємо, перемогу на фестивалі торік отримала робота киянина Олександра Шкрабака "Заради перемоги". Фільм закликає відмовитись від зайвого і допомогти армії.

"Минулого року було кілька хороших робіт про армію, але перемогла ця, бо, на думку журі, вона найбільш доступна і зрозуміла пересічному глядачеві, не обтяжена метафорами і символами", - пояснили організатори.

На їхнє переконання, і теми, про які, здавалося б, особливо і не пожартуєш, – можна розкрити дотепно.

До прикладу, ось такий такий сюжет: в кадрі милий "задрот" років 30-ти за комп'ютером. Приємний чоловічий голос за кадром питає: "Втомила робота? Не п'єш, не куриш, не гуляєш? Проблеми у спілкуванні з жінками? Досі живеш з батьками? Зроби хоч щось добре в цьому житті – здай кров!"

"За чотири роки фестивалю вдалось об'їздити майже всю Україну і в кожному місті після показу чуємо одне й те саме: "Ого, ми не очікували такого рівня робіт!" - підсумували засновники фестивалю.

За їхніми словами, люди часто вважають, що соціальна реклама – це нецікаво. Проте відбір до Molodiya Festival - дуже суворий. Із кількох сотень робіт у фінал проходить кілька десятків - найкращих.

Автор матеріалу: Лілія Чемоданова

ЦІКАВІ МАТЕРІАЛИ

ПолітикаВибір редакціїРозслідування18.01
Loading...

Вибір редакції


ПолітикаВибір редакціїРозслідування05.01
СуспільствоВибір редакціїРозслідування03.01
все лучшие материалы по версии редакции ›

Фото та відео

МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Підписуйтесь на нас у соціальних мережах, аби завжди бути в курсі найсвіжіших новин та найцікавіших подій

Догори