У Києві обрали кращий ролик про евроінтеграцію

Суспільство
08.03 14:07
Лілія Чемоданова
2598
0

У столиці в п'ятницю нагородили переможців конкурсу соціальної відеореклами на тему євроінтеграції та продемонстрували найкращі роботи фестивалю "Molodiya Festival".

6 березня у Києві відбувся показ соціальної відеореклами на тему євроінтеграції. Фіналістів та переможців конкурсу "Molodiya Festival" нагородили грошовими преміями. За перше місце дали 8 000 грн, 2-ге та 3-тє отримали 5 000 і 3 000 грн відповідно.

"Метою конкурсу є ознайомлення людей з європейськими цінностями та утвердження необхідності євроінтеграції України", - пояснила Наталія Шевчук, одна із співорганізаторів фесту.

"Перше місце - Андрій Бут. Дуже дотепна робота про те, як би виглядали європейські міста, якби мали київську "схильність" до МАФів, зовнішньої реклами та іншого сміття. Уявіть собі, наприклад, центральну вулицю Риму, на якій стоять атракціони для гопнічків: хто довше провісить на турнічку чи сильніше вдарить в грушу. Друге місце - робота Михайла Маслобойщикова "Технології". Сюжет про качка і "дрища" в тренажерній залі розкриває тему енергозберігаючих технологій. Третє місце - Майданюк Роман. Сюжет такий: хлопець йде вулицею і телефоном розповідає комусь дуже розумно про переваги євроінтеграції, мовляв, і інвестиції, і фонди. За спиною чує велосипедне "дзинь дзинь". Обертається: дівчина на велосипеді просить зійти його з велодоріжки зі словами "Подумай не про те, що дасть нам Європа, а що принесемо ми їй". Всі ролики-переможці підкорили в першу чергу своєю дотепністю. А останній - ще й свіжістю погляду", - розповіла про переможців організаторка.

На фестиваль надійшло понад 50 робіт із усієї України. На церемонії нагородження показали кращі 18. Захід підтримали посольство Великобританії та Швеції.

"Деякі автори могли б знайти себе у мультиплікації, а не у рекламі. Були і наївні, зроблені по-дитячому. Під час перегляду інколи здавалось, що можна було б вигадати щось краще: я б сам міг вийти із Богданом Кутєповим... взяти баян і зняти щось подібне - звеселити народ. Певні роботи все ж хотілось відмітити, я не запам'ятав усі назви. Про енергозберігаючі технології, наприклад", - поділився враженнями член журі Максим Демський, актор театру "Дах" та куратор ГОГОЛЬФЕСТу.

Судили конкурс заступник Посла Великобританії Мартін Дей, кінознавець фестивалю "Молодість" Володимир Войтенко, редактор "Європейської правди" Сергій Сидоренко, музикант Олександр Положинський, актор театру "ДАХ" Максим Демський, режисер Дмитро Сухолиткий-Собчук, голова Seed Forum Ukraine Foundation Дмитро Подолєв, письменник Олександр Михед та президент Міжнародної громадської організації "CinemaHall" Ілля Свідлер.

Наразі, організатори готуються до наступної, більш масштабної події. "В найближчих планах - підготовка до нашого великого фестивалю, який не обмежується темою євроінтеграції. Він пройде в жовтні і ми вже приймаємо роботи на будь-яку соціальну тематику. Організатори, чесно кажучи, найбільше трудяться над здобуттям грошей", - поділилась Наталія Шевчук.

Фестиваль мав ще 2 відзнаки по 2 000 гривень. Одну з відзнак від посольства Великої Британії отримали Сороковий Ростислав та Петричкович Роман за роботу "Statistics". Другу відзнаку отримає автор ролику, котрий набере найбільшу кількість переглядів. Канал для перегляду відкрили вчора.

Теги: МолоДія Положинський Максим Демський соціальна відеореклама євроінтеграція
Автор матеріалу: Лілія Чемоданова

ЦІКАВІ МАТЕРІАЛИ

ПолітикаВибір редакціїРозслідування18.01
Loading...

Вибір редакції


ПолітикаВибір редакціїРозслідування08.01
ПолітикаВибір редакціїРозслідування05.01
все лучшие материалы по версии редакции ›

Фото та відео

МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Підписуйтесь на нас у соціальних мережах, аби завжди бути в курсі найсвіжіших новин та найцікавіших подій

Догори