"Скоро нам на руках зроблять татуювання з табірним номером" - кримський журналіст

Суспільство
27.06 18:30
1233
0

Заступник гендиректора телеканалу ATR Ліля Буджурова повідомила, що кримські установи почали відмовляти журналістам у проведенні зйомок на своїй території.

Про це пише Радіо Свобода.

За її словами, керівники цих підприємств посилаються на те, що з міністерства внутрішньої політики їм надійшов лист, в якому рекомендують не пускати до себе кореспондентів телеканалу ATR, а також інформаційних ресурсів Крим.Реалії, 15 хвилин і QHA.

"Співробітники телеканалу ATR, які працюють у Криму на законних підставах, надаючи посвідчення від Роскомнагляду про реєстрацію стали персонами non grata не лише для офіційних органів, а й для "своїх", – написала Ліля Буджурова на своїй сторінці у Facebook увечері 25 червня.

За її словами, дві установи попередили телеканал про неможливість зйомок. Як зазначає Буджурова вони посилаються на лист із міністерства внутрішньої політики та інформації Криму, в якому рекомендується не пускати на свою територію журналістів, які представляють ATR, 15 хвилин, Крим.Реалії і QHA.

Які саме установи відмовляють кореспондентам у проведенні зйомок, вона не уточнила. Буджурова вважає, що професійній діяльності співробітників ATR перешкоджають незаконно і необґрунтовано.

"Якщо так піде й далі, то нам відмовлятимуть у медичній допомозі в поліклініках, не продаватимуть продукти в гастрономах, висаджуватимуть із громадського транспорту, зобов'яжуть носити на одязі жовту зірку, а на руках зроблять татуювання з табірним номером", – обурилася вона.

Читайте також: У Росії визнали незаконною передачу Криму 1954-го

Російська влада Криму поки не підтвердила і не спростувала існування такої вказівки. Зокрема, у міністерстві внутрішньої політики та інформації Криму не вдалося отримати коментарів з приводу того, чи надсилали вони листа зі списками "небажаних" медіа керівникам кримських установ.

Водночас голова комітету Держради Криму з інформаційної політики, зв'язку і масових комунікацій Сергій Шувайников повідомив, що не знає про існування листа кримського міністерства внутрішньої політики та інформації.

Як повідомлялося, ATR неодноразово подавали документи в Роскомнагляд для отримання ліцензії на мовлення, однак відомство відмовлялося її видавати. Як підсумок, керівництво телеканалу ухвалило рішення перевезти устаткування і частину колективу до Києва, і розпочати мовлення з української столиці.

ЦІКАВІ МАТЕРІАЛИ

Loading...
ПолітикаВибір редакціїРозслідування16.01
ПолітикаВибір редакціїРозслідування08.01
ПолітикаВибір редакціїРозслідування05.01

Вибір редакції


все лучшие материалы по версии редакции ›

Фото та відео

МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Підписуйтесь на нас у соціальних мережах, аби завжди бути в курсі найсвіжіших новин та найцікавіших подій

Догори