Заступник голови комітету Держдуми по транспорту Олександр Старовойтов направив запит на перевірку сервісів онлайн-замовлення таксі "Яндекс.Таксі", Gett та Uber до Генеральної прокуратури.

Про це пише lenta.ru.

"Депутат підозрює адміністрацію сервісів в порушенні податкового законодавства та комерційному підкупі", - ідеться в повідомленні.

Листи із таким же текстом в Генпрокуратуру, Федеральну антимонопольну службу та Громадську палату відправив керівник Федерації автовласників Росії Сергій Канаєв. Він вказав на те, що служби замовлення таксі не є фрахтувальниками і не несуть відповідальності за безпеку пасажира.

Читайте також: Міжнародний онлайн-сервіс замовлення таксі заборонили у Франції

Популярні новини зараз
Кожному пенсіонеру підвищать індивідуально: у кого зміняться виплати "Земля затремтить під ногами": ясновидець Герман побачив точний рік перемоги України Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

"Uber, Gett і" Яндекс "переводять безготівковим платежем грошові кошти на рахунки" партнерів "- юридичних осіб, які в подальшому здійснюють виплати водіям таксі", - написав він у листах.

При цьому, утримання податку на доходи з фізичних осіб з цих виплат не проводиться.

Згідно інформації, онлайн-сервіси "тиснуть" звичайні диспетчерські служби, встановлюючи дуже низькі ціни на перевезення пасажирів і маючи можливість доплачувати водієві.

Подібна практика, як наголошується, має ознаки комерційного підкупу, передбаченого Кримінальним кодексом.

У компанії Uber претензії відкинули. В компанії вказали, що схема взаємодії користувачів і водіїв дозволяє скорочувати витрати. Також в компанії запевнили, що здійснюють ретельний відбір і перевірку водіїв.

"Uber переводить заробітки водіїв на рахунки юридичних осіб та ВП, тому звинувачення в порушенні податкового законодавства нам здаються необгрунтованими", - нписали вони у своєму прес-релізі.

Нагадаємо, законність діяльності інтернет-сервісів виклику таксі без ліцензій оскаржується в багатьох країнах світу. У ряді країн світу до Uber неодноразово висувалися претензії.

Зокрема, у Франції, Іспанії і Таїланді влада частково або повністю заборонили Uber вести операції, пояснюючи це недотриманням норм реєстрації та перевірки водіїв.