Федеральний антимонопольний комітет Росії оштрафував видавничий дім "Фешн прес" на 1,6 млн рублів через порушення правил розміщення реклами.

Як повідомили у комітеті, вони виявили 13 порушень у статтях, де мова йшла про певні продукти, але не було спеціальної рекламної позначки.

"У журналі Cosmopolitan опублікували редакційну статтю, спрямовану на привернення уваги читачів до об'єкта рекламування - сервісу "Get Taxi", не супроводжуючи позначками "на правах реклами" або "реклама", - наводить приклад відомство.

Окрім цього, журнал Esquire випустив рекламу мобільного додатка Sports.ru без вказівки вікової категорії, та рекламу медичного препарату, який відпускається лише за рецептом.

Читайте також: Розслідування вбивства Нємцова продовжили ще на три місяці

Популярні новини зараз
Україна може поринути у темряву: енергетики заговорили про блекаут Хто з українців залишиться без пільг у 2024 році Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати
Показати ще

Видавничий дім "Фешн прес" випускає такі популярні журнали, як Cosmopolitan, Harper's Bazaar, Esquire та "Популярна механіка".