Працівники агентства Viceroy Creative роздягнулися заради реклами своєї фірми. Аби фото вийшли гарні, співробітники сіли на жорстку дієту, займалися спортом, відмовилися від шкідливих звичок і перейшли на корисну і здорову їжу.

"Я планував, що фото сесія приверне увагу клієнтів до наших співробітників, а разом з тим люди почнуть цікавитися і нашою роботою. Те що ми робимо красиво, амбіційно, сучасно, і, головне, завжди націлене на результат" - говорить президент компанії Девід Моріц.

Співробітники агентства не вперше роздягаються перед камерами. Торік вони погодилися сфотографуватися для щорічного благодійного календаря. Єдиний, хто на усіх фотографіях у діловому костюмі – фінансовий директор фірми Аарон Бірс. Чоловік пояснив, що відрізняється старомодністю і консерватизмом, тому керівництво дозволило йому фотографуватися одягнутим.

У деяких європейських фірмах фотографуватися оголеними для календарів стало традицією. Такі плакати добре продаються, тому часто проекти роблять благодійними. Також оголеними календарями простіше привернути увагу до проблем гендерної рівності, насилля над дітьми, екології.