Планета Х знищить Землю в жовтні 2017 року

04.01 10:43
Шершун Владислав
59100
0

Загадкова планета Х або Нібіру може повністю знищити життя на Землі вже в середині осені поточного року. За словами відомого вченого Девіда Міда, світовий уряд повністю ознайомлений з цим фактом, однак всіляко намагається це приховати. Мід впевнений, що це робиться з метою уникнення можливої масової паніки.

Про це повідомив Inquisitr.

Читайте також: NASA виявила планети, на яких можливе життя

Вчений упевнений, що докази існування загадкової Нібіру дійсно існують. Про це яскраво свідчать часті катаклізми, що фіксуються в усіх куточках земної кулі.

Торнадо, землетруси, цунамі - все це результат наближення так званої "планети-вбивці", яка вже на початку жовтня повністю закриє собою Сонце. Звичайно, що врятуватися від неї не вдасться нікому.

У той же час багато астрономів запевняють, що існування Нібіру не доведене науково. Тим більше, що на даний момент земляни навчилися заздалегідь передбачати наближення об'єктів до поверхні Землі, щоб вчасно реагувати на будь-яку космічну загрозу.

Портал "Знай.ua" раніше писав, що астрономи виявили планету з 17-хвилинним світловим днем.