Фіналіст реаліті-шоу "Холостячка", бізнесмен Олексій Тригубенко так і не зміг підкорити серце головної героїні Ксенії Мішиної.

Але чоловік не падає духом, продовжуючи розвивати свою діяльність і активно вести свою сторінку в соціальній мережі Instagram, де за його життям стежать понад 170 тисяч чоловік. Зараз же він поділився результатами запущеної два місяці тому компанії з доставки авто зі Сполучених Штатів Америки.

Він виділив три пункти, перший з яких полягає в тому, що за весь час через їх компанію замовили вже 15 автомобілів різної вартості і класу. Далі Олексій Тригубенко зазначив, що їм вдалося налаштувати доставку з кращими логістичними компаніями, щоб автомобілі доставлялися в строк. Був створений відділ продажів з п'яти чоловік, які допомагають клієнтам у підборі вигідних машин під їх бюджет.

Олексій Тригубенко, скріншот: Instagram
Олексій Тригубенко, скріншот: Instagram

"Отримали ліцензію на таких аукціонах Copart, Insurance Auto Auction (IAAI), Manheim, також доступ до всіх видів торгів (включаючи закриті) і з найменшими аукціонними зборами. До чого я це все♪️ Всього за два місяці роботи ми змогли створити компанію, яка конкурує сьогодні на ринку з кращими компаніями з доставки авто з США. І коли у мене запитують, як розвивати бізнес, адже велика конкуренція, я відповідаю, що потрібно робити більше, ніж роблять конкуренти, що потрібно робити все на порядок швидше і якісніше. Клієнт сам побачить, хто дає більше цінностей", - написав він у публікації.

І потім Тригубенко додав, що вдячний клієнтам за довіру, команді за роботу, а користувачам, які стежать за його життям в Instagram, за підтримку.

Нагадаємо, "Iдеальний чоловік" Льоша Тригубенко не став новим "Холостяком": головна причина з перших вуст

Як повідомляв "Знай.ua", Льоша Тригубенко з "Холостячки" всерйоз захопився і забув про Мішину: "Тільки я і..."

Знай.ua писав, Льоша Тригубенко з "Холостячки" зрадив своїм пріоритетам після шоу: "Відчуваю закоханість"