У Пенсійному фонді України пояснили, які переваги має електронна трудова книжка, хто і як може її оформити.

Детальніше про це розповів заступник голови правління ПФУ з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації Олександр Малецький у Facebook.

Відомо, що з поточного року в Україні починає діяти закон про електронні трудові книжки. До 2025 року українці мають можливість скористатися як паперовим, так і електронним документом. У Пенсійному фонді пояснили, як ці зміни вплинуть на роботодавців і працівників у тому числі.

В першу чергу, електронна трудова книжка дає можливість автоматично отримувати пенсію по досягненню громадянином необхідного віку або стажу. Тобто, ніяких додаткових паперів не потрібно буде заповнювати і приносити до відповідних установ.

Популярні новини зараз
Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків
Показати ще

Хто може оформити електронну трудову книжку? Це може зробити роботодавець, зареєструвавши працівника на сайті Пенсійного фонду і надавши необхідні скани про прийняття громадянина на роботу. Документи повинні бути завірені електронним підписом роботодавця.

За словами Олександра, в електронному реєстрі міститимуться всі дані про трудовий стаж громадянина України починаючи з 2000 року. Інформацію про трудовий стаж можна переглянути на сайті ПФУ в особистому кабінеті або на сайті "Дії", однак ця функція стане доступна дещо пізніше.

Нагадаємо, що українцям нараховуватимуть пенсії по-новому: кого торкнеться і як отримати.

Як повідомляв портал Знай.uа, що робити з паперовими трудовими книжками.

Також Знай.uа писав, як перевести трудову книжку в електронний вигляд: докладна інструкція ПФУ.