Останнім часом питання "нахабних забудовників", що зводять багатоповерхові будинки на території зелених зон міста, є чи не найгострішим в житті киян. Бійки на Осокорках, протести щодо "дерибану" ділянки зі 100-річними дубами між Злочівською та Косенко – це тільки пара прикладів. Аби вибороти статус недоторканості для навіть невеличких ділянок, людям доводиться мітингувати в будівлі КМДА та засипати відповідними листами місцеву владі. Тим, кому пощастить, колеги по активній громадській діяльності називають "щасливчиками, що зірвали джек-пот". Знай.ua відвідали засідання постійної комісії Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку та дізналися, кому пощастило цього разу.

Жителі Печерська "обороняються" від забудовників

Найбільшим з трьох зелених об’єктів, за змінення статусу яких проголосували члени комісії, стала ділянка, розташована між вулицями Тверська, Ковпака, Предславинська та Велика Васильківська. Площа майбутнього парку ім. М. Заньковецької сягає 3, 1 гектари.

Популярні новини зараз
Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Німеччина вводить суворі обмеження: як це вплине на українців Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

"Багатоповерхівки у Києві плодяться з шаленою швидкістю, тож ми дуже боїмося, щоб не забудовники не зацапали і наш, хоч і невеличкий, "оазис", де можна прогулятися з дітьми чи посидіти відпочити. Ми неодноразово зверталися до столичної влади з проханням узаконити наш місцевий парк і, нарешті, нас почули", – ділиться з нами Світлана, мешканка Печерського району.

В цілому, територія майбутнього парку вже облаштована мінімальним стандартним "набором", традиційним для місць відпочинку – тут висаджені дерева, клумби, лавочки та фонтан. Проте, новий статус призведе до додаткових оновлень. Які саме, вирішуватимуть місцеві жителі разом із міськими озеленювачами.

Реалізація проекту рішення здійснюється в межах бюджетного фінансування ККО "Київзеленбуд".

Два сквери – на Березняках та Соцмісті

У такий же спосіб намагаються захистити територію від будівництва і мешканці Дніпровського району.

Так, члени постійної комісії Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку проголосували за надання статусу скверу ділянці на вул. Краківській, 7 та вул. Бажова 13/9, площею у 0, 31 гектари.

"Прикладів забудов на території відпочинку в Києві чимало. Один з них знаходиться неподалік – поруч із парком "Перемога". Жителі нашого мікрорайону не хочуть, щоб у нас сьогодні-завтра виросли такі ж багатоповерхівки, впритул наліплені одна до іншої. Зараз в ціні навіть невеличкі вільні ділянки, тож ми виборювали право на створення скверу, тим самим забезпечивши гарантовану недоторканність до цієї землі", – ділиться з нами Сергій Мирош, мешканець мікрорайону Соцмісто, що в Дніпровському районі.

Другий сквер з'явиться на території житлового масиву Березняки. Площа майбутньої зеленої ділянки становитиме понад 1, 8 гектари.

На відміну від двох попередніх рекреаційних зон, цей об’єкт разом із новим статусом має здобути і відповідний зовнішній вигляд.

"Зараз це більше схоже на звичайну прибудинкову територію з хаотично розкиданими міні-клумбами. Дехто з жіночок висаджує квіти, але цього замало. Ми хочемо, аби нам зробили достойні пішохідні доріжки, встановили лавки. Тож, сподіваємося, на закріпленні статусу міська влада не поставить крапку", – каже жителька Березняків Надія Коропова.

Контроль за виконанням цього питання покладений на постійну комісію Київради з питань екологічної політики.
Про подальший розвиток даних питань читайте на порталі Знай.ua.

Також Знай.ua відвідав їдальню столичної мерії. Делікатеси для депутатів Київради коштують від 6 гривень. При цьому, серед пропозицій страв – скумбрія "унагі", спаржа в сирному соусі, кіш з лососем та шпинатом.

Раніше Знай.ua писав про те, що у Києві заборонять маршрутки. У майбутньому депутати Київради пропонують прибрати маршрутки і оновити парк автобусів, тролейбусів та трамваїв.

Автор: Анна Редька