Славнозвісна Житомирська траса, на якій в літній сезон водіям нерідко доводиться стояти у кілометрових пробках, ще кілька років тому мала б обзавестися новою сучасною розв'язкою. Проте й досі питання не зрушило з місця. Знай.ua відвідали засідання Постійної комісії Київради з питань містобудування, архітектури та землекористування, де розглядалася подальша доля розв'язки на трасі Київ – Чоп.

Обговорення розпочалося з вагомих доводів обґрунтування необхідності даного проекту.

"Це питання затягується вже кілька років. Але ж відтягувати далі нікуди. По-перше, статистика просто кричуща: впродовж 2016-2017 років тут сталося 25 ДТП, 8 з яких – з тяжкими наслідками. По-друге, на це виділяються гроші з європейського банку реконструкції та розвитку, але внаслідок таких затягувань ми можемо втратити ці гроші", – зазначив депутат Київради Владислав Михайленко.

Популярні новини зараз

Головне за 26 листопада: від 62 тисяч за пологи, соцдопомога у 100 тисяч, перший суперник збірної України на ЧС-2022 і "беззаконня" Тіни Кароль

Головний хореограф "Танці з зірками" Шоптенко зробила гучну заяву перед фіналом: "Відправлюся на..."

Новий прожитковий мінімум: скільки українці почнуть отримувати пенсій, зарплат та соцвиплат з 1 грудня

В Україні втричі виростуть ціни на олію, експерти підрахували, скільки коштуватиме найважливіший продукт після хліба

Показати ще

Та вже за кілька хвилин, після презентації ескізу, в залі засідання розпочалася тривала дискусія.

Продемонстрований ескіз проекту нової розв'язки передбачає вирубку 6 Га лісових насаджень. Це викликало обурення деяких членів комісії.

"Я розумію, що у певних "грандожерів" є бажання освоїти якомога більше європейських коштів для будівництва якомога більшої розв'язки. На місці вирубаних гектарів потім з'являться ТРЦ, мийки, заправки, СТО. Є набагато простіші, компактніші, кращі архітектурні рішення транспортних розв'язок. Навіщо охоплювати таку величезну територію? Можна збудувати звичайний кількохрівневий "клевер", який не захопить таку земельну ділянку", – говорить член постійної комісії, депутат Київради Володимир Назаренко.

На противагу вищезазначеному представник Державного підприємства "Українські дорожні інвестиції" коротко відповів, що це ще не остаточно затверджений проект, а лише ескіз. Та оспорювати факт масштабних розмірів майбутньої транспортної розв'язки не став.

"Проект стосовно будівництва розв'язок вже іде, міжнародні фінансові організації на це виділили кошти і назад дороги немає. До того ж, там не передбачається вирубування всіх зелених насаджень", – каже заступник директора ДП "Укрдорінвест" Віктор Марцінишин.

Судячи із загального настрою депутатів, які, незважаючи на виниклі суперечки, схиляли колег позитивно проголосувати за відповідне клопотання про надання дозволу на розробку проекту землеустрою, Володимир Назаренко запропонував хоча б внести тематичні правки.

"Я пропоную внести правку щодо обмеження площі, призначеної для будування нової розв'язки. А саме – зменшити ділянку зелених насаджень з 6 гектарів до 3, 5", – підкреслив Володимир Назаренко.

Проте, ця пропозиція була підтримана лише 1 з 13 членів комісії. В решті решт, голосування завершилося майже одностайним підтриманням поданого на початку обговорень документу.

Подальші подробиці щодо розвитку подій читайте на порталі Знай.ua.

Раніше Знай.ua повідомляв про те, як будівлю КМДА оточили громадські активісти, вимагаючи від влади створення реабілітаційного центру для учасників АТО на місці "корупційно" захопленої землі.

Також Знай.ua писав про те, як депутати Київради намагалися втекти від людей після прийняття "вбивчого" проекту рішення, що стосується майбутнього Оболонського району.