У листопаді в столиці у тестовому режимі запустили електронний квиток у наземному комунальному транспорті, однак тестування його довелося призупинити через необхідність зв'язати наземний транспорт і метро. Також залишається відкритим питання щодо встановлення обладнання у маршрутках. Однак у приватних перевізників на цей рахунок свої "проти".

Про це пише "Сьогодні".

У КМДА повідомили, що уже в грудні 2018 пасажири зможуть оплатити проїзд у столичному наземному транспорті і метро електронними пластиковими картками та квитками з QR-кодом через валідатори.

Як розповіли у департаменті інформаційних технологій КМДА, зараз завершується тестування нової системи технічними фахівцями.

"Фахівці перевіряють на комп'ютері, підключені всі валідатори, як на них впливають погодні умови. Це тест комплексної роботи системи, яка включає в себе не тільки валідатори, але і бортові комп'ютери водіїв", – зазначили представники столичної влади.

За словами пасажирів, на екранах валідаторів вже з'явилися нові повідомлення: "Піднесіть картку" і "закрита Система". Але електронні проїзні картки, поповнювані поїздками, і одноразові квитки з QR-кодом поки ще не продають.

Обіцяють розпочати продаж у найближчі тижні. Картки можна буде придбати в касах метро і "Київпастрансу", а також боксах на зупинках та у кондукторів.

Метро

Що стосується затримки запуску е-квитка, то, як пояснюють у КМДА, пов'язано це з тим, що необхідно пов'язати квитком воєдино як наземний транспорт, так і підземку. У метро е-квиток хочуть запустити одночасно з трамваями, тролейбусами і автобусами. Для цього на кожній станції буде переобладнано по одному турнікету (там, де платять банківськими картами з системою PayPass), а в подальшому таких турнікетів буде все більше.

Маршрутки

Що стосується приватних перевізників, вони мяко кажучи, не у захваті від цієї ідеї. Чому в маршрутках не хочуть встановити валідатори, тут у підприємців знайшлося сто аргументів проти одного.

Насамперед, проблема у тому, що система не дешевих. Якщо її встановлять, потрібно піднімати вартість проїзду, щоб окупити затрати. Крім того, у час пік скористатися новою системою оплати також буде не просто, оскільки, як відомо, маршрутки набиваються під зав'язку і пасажири просто фізичноне зможуть дотягнутися до валідатора.

Нагадаємо, пасажирам пояснили, як добитися компенсації, в разі, якщо експрес до Борисполя запізнився.

Як повідомляв портал Знай.ua, у Києві на шляхопроводі пасажирська маршрутка врізалася в легковик.

Також Знай.ua писав про те, що українці вигадали "бюджетні" назви для станцій столичного метро.

Дивіться: Е-квиток в Ураїні. Переваги нової системи оплати