Київська влада ухвалила рішення відкласти перекриття і демонтаж аварійного Шулявського шляхопроводу на весну 2019 року, про що повідомив заступник голови КМДА Дмитро Давтян у своєму інтерв'ю 044.ua.

Як розповів чиновник: "Ми трохи відстаємо від первинного графіка, він був скоректований... Затримка пов'язана з необхідністю замовлення металопрокату, оплата за який повинна була надійти з Митного експерименту, але на жаль… Роботи з демонтажу, за нашими розрахунками, триватимуть близько трьох місяців, після повного перекриття руху навесні, звичайно".

Епопея з ремонтом шляхопроводу почалася в 2017 році, коли київська влада оголосила про намір розпочати його реконструкцію, після часткового руйнування. Роботи планувалося з травня 2018 року, але після цього вони кілька разів відкладалися на потім.

Популярні новини зараз

У школі під Києвом гримить скандал, батьки поскаржилися на тотальне цькування: "Обрізала синові волосся"

Астаф'єва в бікіні зізналася, що любить брати до рота: "Тіффані й не снилися такі..."

Хмельницькі ринки зачиняються попри дозвіл Симчишина, усе через Кабмін: "Підтримуємо Київ!"

Біллі Айліш розповіла, як взяла у рот у 15 років: "Помістився повністю"

Показати ще

У червні 2018 року стало відомо про переможця тендеру на проведення реконструкції столичного Шулявського шляхопроводу – ним стала фірма ТОВ "Североукраинский будівельний альянс", власником якої є помічник народного депутата Максима Микитася.

Згідно проекту, підрядник повинен побудувати міст з новим поворотом з вулиці Довженка на проспект Перемоги і двома з'їздами з шляхопроводу на проспект Перемоги. У рамках реконструкції буде потрібно знести один з цехів заводу "Більшовик".

Нагадаємо, раніше наголошувалося, що під Луцьком дорожники поклали асфальт прямо на сніг і лід. Місцеві жителі отетеріли від такого видовища і справедливо вважають, що з настанням потепління новенький асфальт втече разом з струмочками талого снігу.

Як повідомляв портал "Знай.uа": міністерство регіонального розвитку заявило про намір побудувати нові дороги, відповідно до оновлених стандартів. Як повідомляється, ширина смуг буде оптимізована на дорогах загального користування. На відміну від існуючої ширини зупиночної смуги в 2.5 м, нова буде набагато ширше, що підвищить безпеку їзди.

ТакожЗнай.uа" писав, що у Києві неподалік від метро Дарниця провалився міст, однак Укравтодор впритул цього не помічає. У ньому заявили, що зазначена інформація не відповідає дійсності. Українці плачуть від сміху.