У флешмобі взяли участь близько 200 виконавців - 6 хорів. Столичний вокзал для співу обрали невипадково. Дзвінкі голоси, які ехом прохидили в приміщенні залізничного вокзалу не залишили байдужим нікого із пасажирів. Адже звук лунав настільки сильно і милозвучно, що важко не захоплюватись.

У Києві на Центральному залізничному вокзалі 6 хорів разом виконали всесвітньо відомий "Щедрик" в обробці Миколи Леонтовича, знана не тільки в Україні, але й у всьому світі під назвою "Дзвінка колядка, Колядка дзвонів".

Такий унікальний музичний флешмоб був проведений в рамках фестивалю "Щедрик Фест" з нагоди 100-річчя з дня створення Української республіканської капели під керівництвом видатного диригента Олександра Кошиця.

У флешмобі взяли участь близько 200 хористів - 6 хорів. Столичний вокзал для співу обрали невипадково. Виконавці розмістились і на першому поверсі, і на другомі, і на ескалаторі. Загалом звук був такий потужний, що мурашки бігали по тілу.

Популярні новини зараз
РФ може відкласти наступ через несподівані обставини Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною За інтернет можна не платити: як скористатися новою послугою З 28 квітня та до 5 травня: "Нафтогаз" закликав споживачів оглянути газові лічильники
Показати ще

Нагадаємо: у мережі користувачі діляться стереотипами, пов'язаними з їхніми професіями

Портал "Знай.uа" вже писав: у мережі почали обговорювати, яким був би Інтернет під керівництвом типового баті: кнопка для пива обов'язкова. Користувачі у Twitter знову придумали цікаву тему для обговорення. Вони представили, яким був би Інтернет під керівництвом типового баті. Серед запропонованих варіантів і характеристики зустрічаються досить неординарні – безліч жартів про дерні мене за палець, спеціальні кнопка для пива і навіть пивні тварини. Своїми ідеями користувачі діляться під оригінальним хештегом #IfDadsRanSocialMedia.

Читайте також: флешмоб #10yearschallenge підкорив мережу: добірка найсмішніших та правдивих порівнянь. Флешмоб #10yearschallenge вже другий тиждень знаходиться на піку популярності. У ньому вже взяли участь понад 5 мільйонів чоловік.