Розбиті дороги, ями, завширшки у метр, та понівечені внаслідок цього автівки – найкритичніша проблема останніх років. Під час засідання Постійної комісії Київради з питань дотримання законності, правопорядку та запобігання корупції було розглянуто питання багатомільйонних витрат, виділених на ремонт, та отриманий нульовий результат. Депутати Київради, нарешті, вирішили взятися за викриття махінацій "Київавтодору". Подробиці дізнавалися Знай.ua.  

Спальні і центральні райони столиці поєднує спільна проблема – кілометри зруйнованих доріг. Знайти ціле асфальтне полотно стає дедалі складніше.

"Єдина у Києві дорога європейського рівня – це на Леонтовича, довжиною у 270 метрів. Тут велосипедна доріжка, парковка правильно організована і асфальт там більш-менш нормальний, але ж їй поки тільки рік. Невідомо, що буде через 3 - 4. А загалом, в столиці немає доріг – не те, що європейських, а навіть африканських. Мільярди витрачені, а доріг немає", – розповідає депутат Київради Олександр Омельченко.

Як приклад "анти-європейських" доріг були наведені проспект Перемоги та Харківське шосе. За словами екс-мера столиці, окрім якісного асфальту, на головних магістралях міста мають бути кишені, розраховані на 2 громадських транспорта.

"В умовах тендерів прописана гарантія на 5 років, а має бути за всіма нормами 8 – 10 років. Але дуже часто вони не витримують навіть і 3 років. А все тому, що фірми, які виконували роботи, згідно із спостереженнями, за кілька років закриваються: гроші заплачені, а претензії пред’являти нікому", – зазначає Олександр Омельченко.

В ході засідання було прийнято рішення про ретельне відстеження спеціально створеної комісією усіх деталей процедур закупівель і виконання договорів підряду при проектуванні, будівництві, реконструкції та ремонті доріг.

Раніше Знай.ua писав, що головний символ Києва підженуть під європейські стандарти: всі подробиці.

Також Знай.ua повідомляв, що платіжки за газ ростуть, а про безкоштовні лічильники годі і мріяти: кияни повстали проти "Київгазу".