Початок будівництва довгоочікуваного метро на Виноградарі став найвибуховішою новиною цієї зими. Тисячі киян із полегшенням зітхнули, дізнавшись, що впродовж двох років в Подільському районі з'являться станції "Мостицька" і "Проспект Правди". Та не встигли жителі столиці порадіти, як на засіданні Постійної комісії Київради з питань транспорту, зв'язку та реклами повідомили про тимчасове урізання коштів на це будівництво. Подробиці дізнавалися Знай.ua.

Видатки на метро зменшать на 290 млн

В ході розгляду питання щодо коригування Програми економічного і соціального розвитку та бюджету м. Києва на 2019 рік представники профільного Департаменту повідомили про декілька змін щодо виділення коштів на транспортні об’єкти міста.

А станеться це внаслідок розподілу залишків фінансування "митного експерименту" та змін у виділенні додаткових коштів спецфонду – Державного фонду регіонального розвитку.

Популярні новини зараз
"Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Летальність приблизно 52%: ВООЗ застеріг про спалах небезпечного вірусу За інтернет можна не платити: як скористатися новою послугою Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову
Показати ще

"По ДФРР збільшено асигнування на будівництво автомобільної дороги на ділянці між вул. Довбуша та Броварським проспектом на 1 млрд 816 млн, по державному бюджету також у нас проходить міст Патона – 20 млн. Реконструкція проспекту Палладіна – збільшено видатки на 13 млн 975 тис, це залишок коштів митного експерименту. Також у нас з'явиться новий об’єкт за рахунок фінансування Дорожнього фонду вже 2019 року – поки що це буде 100 тисяч на реконструкцію транспортної розв'язки в одному рівні на перетині вул. Саперно-Слобідської", – зазначає заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, начальник управління з фінансово-економічних питань Наталія Куракова.

Залишок коштів "митного експерименту" збільшено на реконструкцію вул. Івана Федорова від Великої Васильківської до вул. Барбюса в Печерському районі. Чого не скажеш про найочікуваніший транспортний об’єкт – двох нових станцій метрополітену.

"На жаль, у нас наразі зменшують видатки на метро на Виноградар на 290 млн. Кажуть про те, що буде збільшено видатки за результатами півріччя. А наразі трошки зменшили, у зв’язку з тим, що був наданий великий аванс і зараз ці кошти ще відпрацьовуються. А після результатів півріччя нам добавлять ще на цей об’єкт коштів", – відзначає заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Наталія Куракова.

За 5 років жодної станції метро: "Нічого не зміниться – гроші йдуть повз місто"

Незважаючи на впевнені заяви столичного мера, в реальність прокладання двох станцій на Сирецько-Печерській лінії підземки не вірить чимала кількість мешканців Подільського району.

"Ці гучні заяви про будівництво метро на Виноградар, а потім на Троєщину, скоріш за все, так і не будуть втілені в життя. Знайдуться якісь причини – або бюджету уріжуть, або відкладатимуть ще на роки. Таке враження, що це останній вагомий аргумент перед виборами нового мера наступного року. Нічого не зміниться – здається, що гроші йдуть повз місто. У Києва понад 50 мільярдів, але окрім кількох нових скверів що зроблено в місті? Можливості великі, а зробленого дуже мало", – каже мешканець Подільського району Денис Сахвой.

Результатами попередніх років не задоволені також і депутати Київради. Великих "плодів" вони не очікують і цього року.

"За 5 років керівництва мера у нас повністю знищується промисловість, тому що таким детальним планом території нищиться вся промзона під комерційну житлову забудову ближчого оточення мера. У нас немає жодної станції метро, жодної нової транспортної розв'язки, а Київ зараз помирає у заторах і в бетонних джунглях, які наразі будуються. Загалом, стратегічного підходу в цьому бюджеті я не побачив", – підкреслив депутат Київради Святослав Кутняк.

Після виступу представників Департаменту члени комісії одноголосно проголосували за рішення про надання доручення Департаменту транспортної інфраструктури підготувати бюджетний запит у повному обсязі та для інформування надіслати його до Постійної комісії Київради з питань транспорту, зв'язку та реклами.

Раніше Знай.ua писав, що київських пільговиків позбавлять права безкоштовного проїзду: скандальне рішення шокувало Україну.

Також Знай.uaповідомляв, що у Києві нарешті реанімують міст-доходягу: розходиться по швах і рясніє ямами.