Єдина електронна картка, якою в Києві можна заплатити за проїзд як у метро, так і в комунальному наземному транспорті, лише нещодавно надійшла у продаж, однак уже встигла зібрати негативні відгуки містян.

Про неприємний інцидент із карткою розповів киянин у Facebook.

Під час оплати проїзду з картки було списано подвійну суму, тому чоловік вирішив повернути свої гроші.

Однак зробити це виявилося дуже непросто - йому довелося їхати з паспортом у інший кінець міста, стояти у черзі та писати заяву на повернення помилково списаних коштів.

"У перші дні тестування KYIV SMART CARD, відбулося подвійне списання поїздки. Заради інтересу я вирішив перевірити, як же влаштований повернення грошей через помилки системи. І ось результат: заради 6,50 вас змусять їхати на інший кінець міста з паспортом і писати заяву на повернення коштів. А гроші перешлють на рахунок. Забув запитати протягом скількох тижнів", - обурюється киянин.

"Як тобі таке, Ілон?", - резюмує чоловік у дописі.

Нагадаємо,  з Нового року кияни та гості столиці зможуть протестувати нову систему оплати у громадському транспорті. Електронні квитки запрацюють у більшості видів комунального транспорту.

Киянам показала автомати, де можна буде придбати електронний квиток після його запуску.

Про це інформує The Village Україна.

За допомогою автоматів можна поповнити пластикову картку Kyiv smart card, а також оплатити одноразовий проїзд. Після цього користувач отримає чек з QR-кодом. Автомат приймає банкноти, монети та безконтактні банківські картки.

Як повідомляв раніше Знай.ua,  у Києві стартував єдиний електронний квиток для оплати проїзду у громадяькому транспорті.

Про це повідомив на сторінці в соцмережа розробник бота для столичної підземки KyivMetroBot Дмитро Однокоз.

Також Знай.ua писав про те, що у листопаді 2018 у київському комунальному транспорті в тестовому режимі ввели  е-квиток.