Троєщина – це величезний масив, на якому проживає майже 300 тисяч людей без швидкісного транспорту. Про це розповів експерт з транспортного планування Дмитро Беспалов блогеру Катерині Павловій у її блозі «in kyiv» на Youtube.

«У 2014 році до Києва приїхала місія Світового банку і виявила бажання фінансувати наші інфраструктурні проєкти. Київ, звісно, сказав: Давайте гроші – ми будемо щось робити, а Світовий банк відповів, що так не можна, треба показати проєкти, оцінити, наскільки вони ефективні, визначитися, які найкращі, та порахувати транспортні моделі. Ми даємо фінансування, ви будуєте, а люди отримують можливість гарної інфраструктури», - сказав він.

Беспалов розповів, що виявилося у Києві немає транспортних проєктів на цю тему, а є просто ідеї побудувати метро на Троєщину. Тоді він мав честь супроводжувати місію Світового банку і показувати їм частинку Києва, і вони обрали транспортну частину Києва – метро Почайна, яка показала всю концентрацію транспортних проблем Києва.

“І я їм показав вид на Троєщину, і розповів, що в районі, де проживає 300 тисяч киян, немає жодного швидкісного транспорту. Люди там прокидаються з ранку й добираються до Почайної на маршрутках, щоб дістатися швидкісного транспорту та доїхати до робочих місць. І коли говорять, що людям на Троєщині треба кращий транспорт, щоб добратися на Почайну – ні, люди з Троєщини не хочуть добиратися на Почайну, вони хочуть добиратися одразу до центру до своїх робочих місць”, - підкреслив він.

Беспалов сказав, що з того моменту вони ініціювали процес, коли Світовий банк почав думати, як вирішити цю проблему зі швидкісним транспортом на Троєщину.

Популярні новини зараз

Фіналіст "Холостячки" спалився Гриші Решетнику, що вже переїхав до Злати Огнєвіч: "Тримайся в подробицях"

Українка-заробітчанка розповіла, як в будинок заселилися окупанти, поки господаря немає вдома: "Вибрали за 1,5 мільйона євро"

Олександр Еллерт розірвав всі стосунки з Ксенією Мішиною, крапку поставлено: "Дайте нам спокою"

ПриватБанк, Укрсиб і Монобанк: список "колючок" для боржників збільшився, кому дозволили блокувати рахунки

Показати ще

«Але, на жаль, залишається багато питань бізнес-інтересів, соціальних очікувань та політичної доцільності, які треба вирішувати для здійснення цього проєкту», - резюмував він.

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Короля, що наступного року запланована велика реконструкція вулиці Хрещатик.

Також раніше Лепявко розповідав, що всі райони мають бути покриті трамваями, велодоріжками, якісними дорогами.