До Землі наближається небезпечний астероїд. За повідомленням in-Space, “гість” з відкритого космосу двічі перетне орбіту нашої планети.

Відповідно до заяви вчених, астероїд, названий 441987 2010 NY65 був відкритий 10 років тому, в 2010 році. Повідомляється, що один оберт навколо Сонця він робить за 1 земний рік (365 земних днів), максимально віддаляючись від нього на 205 000 000 км, і наближаючись на 94 000 000 кілометрів.

Астероїди, скріншот: YouTube

Розмір астероїда 228 метрів. Вчені назвали його “потенційно небезпечним”.
441987 2010 NY65 наблизиться до Землі, 24 червня, 09:44 за київським часом. Відзначається, що “гість” пройде над Землею на відстані близько 3,76 млн кілометрів зі швидкістю 13 км/с. Наступна зустріч астероїда з Землею відбудеться через рік — 25 червня 2021 року. Астероїд промчить на відстані близько 5,97 млн кілометрів.

Падіння астероїдів, фото pxhere

Готуйте гаманці: українцям за лічені дні підвищать тарифи на комуналку, що подорожчає Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів 3G в Україні більше не буде: до чого готують мобільні оператори Олена Зеленська здивувала українців своїми ногами, але пояснила, чому так сталося

Нагадаємо, що компанія Adobe просить користувачів відмовитися від плеєра Flash, який вважається у всьому світі застарілим. Якщо раніше половина сайтів в мережі працювали з цією технологією, то зараз їй знайшли гідну заміну.

Як повідомляв Знай.uа компанія Microsoft раптово випустила оновлення для Windows 7. Варто відзначити, що компанія зробила це не для своєї вигоди: оновлення принесло браузер Edge для користувачів застарілої ОС, таким чином компанія хоче наздогнати Google Chrome.

Також Знай.ua повідомляв, що новий iPhone 12 буде менше iPhone SE 2 за розмірами. І це при тому, що сам дисплей у новинки буде більше. Причин кілька - у новенького iPhone 12 відсутні кнопка і рамки навколо екрану.