У Луцьку знайшли раритетний ЛуАЗ - покращеного ″брата″ легендарної Волинянки. Унікальне авто купили для реставрації.

Луцький автозавод прославився своїми передовими для свого часу компактними позашляховиками "Волинь". Однак не всі знають, що для цієї легендарної машини готували оригінальну заміну - модель ЛуАЗ-1301. "Родзинкою" автівки став склопластиковий кузов. В цьому році проект ЛуАЗ-1301 відзначає 30-річний ювілей.

В кінці січня 2019 року в Луцьку вдалося придбати один з небагатьох збережених до наших днів позашляховик ЛуАЗ-1301 раннього зразка (1991 р.). Про це повідомляється на сторінці "Українські автомобілі" у facebook, пише Авто Центр.

Автомобіль доставили в Дніпро, де на нього чекає довгий процес реставрації.

Зазначається, що у цього раритетного "знайди"нерідне облицювання радіатора, запозичене від "Таврії". Машина на даний момент - передньопривідна. Однак машину реально відновити.

Популярні новини зараз
Летальність приблизно 52%: ВООЗ застеріг про спалах небезпечного вірусу Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію Хто заслужив на пенсію майже 10 000 грн: нова формула ПФУ наповнить вашу кишеню грошима Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову
Показати ще

Перший прототип ЛуАЗ-1301 випустили ще в 1989 році. Машина могла стати першим в союзі серійним автомобілем із склопластиковим кузовом. Більш того, ще й першим з пневмопідвіскою коліс - незалежна пружинна підвіска типу Мак-Ферсон оснащувалася пневмоелементами. Вони не тільки покращували плавність ходу, але і дозволяли регулювати величину дорожнього просвіту. Однак розпад СРСР відправив проект в довгий ящик.

Про ЛуАЗ-1301 знову заговорили в 2002 році, коли на Міжнародному автосалоні SIA був представлений оновлений варіант машини. Він отримав більш сучасний дизайн. На виставці також презентували і санітарний варіант автомобіля з подовженим кузовом і одними задніми дверима.

Машину планували оснащувати різними двигунами - МеМЗ і ВАЗ, а також коробками передач. Випустили навіть невелику пробну партію, проте до повноцінного виробництва справа не дійшла. Проект вимагав значних інвестицій - близько 50 млн. доларів, яких заводу так ніхто і не виділив.

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, у мережі продають раритетний "Запорожець" за копійки

Як повідомляв портал Знай.ua, у закинутому гаражі виявили рідкісний родстер Mercedes

Також Знай.ua писав, Москвич-2140 перетворили на крутий спорткар – друге життя легендарного автомобіля