Державний банк ПриватБанк звинуватили у пропажі грошей після оплати комунальних послуг через банк. Незадоволений відгук українець залишив на сайті Мінфін.

Читайте Знай в Google News!

Клієнт розповів, що банк два рази підсунув йому інші, сторонні платежі для оплати комунальних послуг.

"Одна була за світло з лівими реквізитами, потім бігав тиждень, по організаціях що б повернули гроші. Повернули через 5 місяців, але це мені коштувало звільненням з роботи. Другий раз оплата домофона з чужими реквізитами", - поскаржився він.

Клієнт також додав, що ПриватБанк "порадив" йому самостійно зайнятися пошуком цієї організації і вимагати повернення коштів саме від них.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам нарахують по 940 гривень надбавки: пощастить, як завжди, не всім Реінкарнація "Славути": оновлений ЗАЗ може втерти носа навіть преміальним іномаркам Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"
Показати ще

"Приват написав листа організації, якій перевів гроші за пів року користуванням цією послугою, а у відповідь тиша. Прийшов в банк дізнатися, чому не повернули мені гроші. Відповідь банку, що б я сам шукав цю контору, що банк перевів мої гроші. Підсумок: кинули, гроші не повернули", - резюмував він у своєму відгуку.

"При здійсненні платежу, клієнт самостійно вибирає одержувача або ж вводить реквізити. Банк може відправити запит на повернення коштів, при цьому, звертаємо Вашу увагу на те, що кінцеве рішення про повернення коштів приймає одержувач переказу. КСЛІ одержувач переказу не повернув кошти, ви можете самостійно звернутися до одержувача з квитанцією по платежу", - відповів на скаргу представник Приватбанку.

Інша клієнтка зіткнулася зі схожою ситуацією. Вона стверджує, що вона оплатила послуги, проте гроші не дійшли до адресата, так як ПриватБанк закрив реквізити.

" я оплатила комунальні послуги ОСББ, але вони не потрапили до адресата, так як банк закрив реквізити, а назва ОСББ збіглася. А тепер вони мені пишуть, щоб я сама вибивала кошти з помилкового адресата. Тобто, помилка банку, а проблеми мої! Нікому не раджу доручати свої гроші Приватбанку", - зазначила клієнтка у своєму відгуку.

Однак у Приватбанку відразу відкинули будь-які звинувачення клієнтки, якій досі не повернули кошти.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадавши, ПриватБанк не повертає гроші за авіаквитки через карантин, клієнти в розпачі.

Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк звинуватили в Залізному цинізмі до клієнтів.

Також Знай. ua писав, що оплата особою від ПриватБанк, як працює і реагує на зміну іміджу FacePay24.