Мініфраструктури оприлюднило законопроект, який передбачає серйозні реформи на українському ринку пасажирських перевезень.

Читайте Знай в Google News!

У разі прийняття проекту місцева влада субсидуватиме обраних на конкурсі перевізників, яким доведеться дотримуватися певних вимог щодо автопарку, графіку руху тощо.

В Українському транспортному союзі вважають, що чиновники починають "війну проти маршруток". Про це пише "Страна".

"З ринку міських і приміських перевезень підуть приватні транспортні компанії, а працювати без будь-яких конкурсів будуть комунальні підприємства, які фактично стануть монополістами, але через брак автобусів будуть змушені брати під себе приватників і вимагати з них так звану "плату за путівку", - йдеться в заяві Українського транспортного союзу.

Популярні новини зараз
У МВС попередили водіїв: для керування авто потрібно пройти спецпроцедуру – інструкція Показники лічильника стануть недійсними: споживачів застерегли від неприємностей з платіжками Змішайте банани зі сметаною і вийде торт, краще за Наполеон: рецепт без випічки Українських пенсіонерів звільнили від земельного податку, дали знижку на ЖКП: хто у списку
Показати ще

фото: Департамент транспортної інфраструктури КМДА
фото: Департамент транспортної інфраструктури КМДА

За задумом Мінінфраструктури, таке нововведення підвищить якість пасажирських перевезень, від чого в кінцевому підсумку виграють пасажири.

Так, відбудеться масове оновлення рухомого складу, а також вирівняється графік руху транспорту.

Крім того, приватників змусять брати пільгових пасажирів без обмежень. Зараз норма для маршрутки – два пільговики, третього попросять оплатити проїзд.

Однак, за словами самих перевізників, чиновники не платять компенсацій за проїзд пільговиків.

"Йдеться приблизно про 15 млрд гривень на рік, а це і оновлення рухомого складу, і зарплати", - підкреслюють в Українському транспортному союзі.

Маршрутники впевнені, що з введенням нових правил нічого особливо не зміниться, просто маршрути віддадуть своїм компаніям, а вже вони будуть перепродавати їх іншим перевізникам.

фото: Департамент транспортної інфраструктури КМДА
фото: Департамент транспортної інфраструктури КМДА

У міністерстві пропонують місцевій владі оплачувати закупівлю транспортних послуг. Але таке додаткове навантаження може виявитися по кишені далеко не всім, вважає експерт у галузі транспорту Павло Кушнірюк.

"Для міста з населенням до 100 тисяч буде потрібно додатково 10-15 млн гривень. Такі гроші є не у всіх. Тому, не виключаю, що на практиці закон працювати не буде і все залишиться як є", - говорить експерт.

З цієї причини можуть підвищити плату за проїзд, щоб вона покривала хоча б частину додаткових витрат місцевих бюджетів. Як наслідок, тарифи для пасажирів зростуть на 20-30%.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадавши, у Києві маршрутника обібрали до нитки, поки він розбирався з "зайцем".

Як повідомляв портал Знай.uа, у Києві бидло-маршрутника спіймали на ганебному занятті за кермом.

Також портал Знай.uа писав, що у Києві на ходу "втомилася" маршрутка - роззулася посеред дороги і зіпсувала асфальт.