Почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного Приватбанку. Люди частіше відзначали різного роду обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.

У тому числі клієнт поскаржився, що у нього знижувався кредитний ліміт без пояснення причин, повідомлення і другий раз це сталося за день до зняття грошей на оплату частинами. І консультанти ніяк не допомогли їй у вирішенні даного питання. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

Читайте Знай в Google News!

"Є клієнтом банку близько 10 років, ніяких проблем не було, неодноразово користувався Оплатою частинами, прострочень не було ні в ПриватБанку, ні в інших банках. Кредитний ліміт по картці Універсальна становив 12000 грн. Спочатку знизили кредитний ліміт майже на 300 грн без єдиного повідомлення, прийшло повідомлення після дзвінка на гарячу лінію. Далі цікавіше, 28 серпня знижують приблизно на 2000 грн і баланс у мене становить -270 грн, хоча 29 серпня у мене зняття платежу з оплати частинами в розмірі 520 грн. На гарячій лінії відповідно шаблонні фрази. 7 вересня поповнюю карту на 5000 грн і достроково закриваю один договір з оплати частинами (ще один залишається Активний), витрачаю ще якусь суму, в результаті залишається на балансі в районі 1600 грн, а 8 вересня знову знижують кредитний ліміт приблизно на 2000 грн (знову ж таки на балансі -240). Скажіть, ви спеціально намагаєтеся людей загнати в борги? І чому ви не попереджаєте про зниження кредитного ліміту завчасно? 6 числа у мене зняття за активним договором з оплати частинами, ви знову піднесете сюрприз і зробите так, щоб на балансі був мінус?",- пише клієнтка.

У Приватбанку лише відповіли стандартними фразами про те, що рішення приймається на підставі багатьох факторів.

Популярні новини зараз
Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня За інтернет можна не платити: як скористатися новою послугою Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати
Показати ще

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадавши, ПриватБанк знову вляпався, Користувач звинуватив співробітницю в шахрайстві.

Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк звинуватили в лукавстві зі страховкою.

Також Знай. ua писав, що клієнти ПриватБанку втрачають доступ до своїх карток.