Про це заявив президент «Центру аграрної логістики та інфраструктури» Владислав Белах.

«Перші негативні наслідки будуть для самої залізниці. Оскільки парк залізниці досить старий, там з 1990-х років нічого не будувалося», - сказав Белах.

На його думку, таке рішення лобіюють виробники вагонів, стурбовані тим, що в «Укрзалізниці» надають перевагу купівлі вживаних вагонів перед новими.

«Є певне лобі, звичайно, виробників вагонів, і їх можна теж зрозуміти, оскільки замість того, щоб виробляти нові вагони, ми імпортуємо старі», - вважає Белах.

Раніше народний депутат України, член комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко заявив, що ініціатива Мінінфраструктури обмежити термін використання залізничних вагонів призведе до списання 89 тисяч вагонів. Це викличе дефіцит рухомого складу, і як наслідок - колапс у промисловості та агросекторі.

Популярні новини зараз
"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Це має робити кожен, хто має смартфон: чохол і скло на екран не захистять Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

Водночас президент об'єднання "Укрметалургпром" Олександр Каленков наголосив, що списання вагонів через скорочення терміну експлуатації змусить «Укрзалізницю» купувати нові, хоча значно важливіше спрямовувати інвестиції в оновлення залізничної інфраструктури.