Про це заявив народний депутат України, член комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко.

«Виходячи з ініціатив, які сьогодні декларує УЗ і новий керівник, нова команда, вони дійсно вселяють надію. Мова йде про фінансування нарешті заводів, які знаходяться в УЗ, про ремонт вітчизняних локомотивів», - розповів Скічно.

За його словами, вітчизняні вагоноремонтні заводи нині завантажені замовленнями, зокрема Львівський електровозо-ремонтний завод локомотивів.

«Ще в вересні і влітку у них не було роботи, вони стояли. А зараз в них вже черга з локомотивів, і їм би встигнути виконати той план, який їм намалювали. Це говорить про позитивні зрушення, тому що сьогодні капітальний ремонт вітчизняного локомотиву в районі 550 тис. дол. Причому це дійсно капітальний ремонт - з заміною двигуна, більшості елементів, які зношені. А купівля нового локомотиву - це в районі 4 млн доларів», - розповів Скічко.

На його думку, нове керівництво «Укрзалізниці» рішуче налаштоване реформувати галузь попри проблеми з боку Наглядової ради компанії, яка гальмує ухвалення рішень.

Популярні новини зараз
Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору В Україні готується революція у житловій сфері
Показати ще

«Є певна проблема з комунікацією з Наглядовою радою, вони сьогодні деякою мірою не хочуть брати на себе відповідальність і затягують процес. Відверто кажучи, робота дуже повільна через це. Але все ж таки маємо надію, що найближчим часом все зміниться і приведе до результатів», - підсумував Скічко.

Нагадаємо, раніше екс-директор з розвитку бізнесу «Укрзалізниці» Андрій Рязанцев повідомив, що Наглядова рада «Укрзалізниці» зірвала отримання кредиту ЄБРР на закупівлю нових вагонів, при цьому держава зобов'язана сплатити банку 85 млн грн комісії за невикористання кредиту. Внаслідок цього, за його словами, виробництво українських вагонів скоротилося на 70%.

У свою чергу економіст Борис Кушнірук відзначав, що «Укрзалізниця» стане привабливою для інвестора тільки після поділу на окремі бізнеси збиткових пасажирських перевезень і прибуткових вантажних, та вважає, що проведення реформи «Укрзалізниці» сприятиме підвищенню ефективності залізничних перевезень.