У пенсіонерки з Дніпропетровщини ПриватБанк зняв неіснуючий борг.

Про це розповіли в "Координаційному центрі з надання правової допомоги" у Фейсбуці.

Повідомляється, що пенсіонерці з Жовтих Вод одного разу прийшло повідомлення про зарахування пенсії - 2781 гривня. Не встигла вона зрадіти, що тепер купить собі поїсти і оплатить комуналку, як телефон прийшло ще одне СМС: "З Вашого рахунку списана заборгованість перед банком" – і з пенсійного рахунку зникло 2086 гривень.

Але ніякого боргу перед банком жінка не мала. Звернулася в АТ КБ "ПриватБанк " – і письмово, і усно - ніяких результатів, банк повертати кошти не поспішав. Залишився єдиний вихід - піти в Жовтоводське бюро правової допомоги.

Пенсіонерка найняла юриста, який і захищав інтереси клієнтки в суді і дуже вдало.

Популярні новини зараз
Повинні з'явитися без повістки: кого чекають у ТЦК з 1 квітня За прострочені комунальні платіжки можуть забрати половину пенсії: як ще покарають боржників Українцям готують тарифний удар після опалювального сезону Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень
Показати ще

"Жовтоводський міський суд Дніпропетровської області виніс відповідне рішення. Суд постановив стягнути з акціонерного товариства Комерційний Банк "ПриватБанк" на користь позивачки матеріальну шкоду в розмірі 2086 гривень 32 коп., а також стягнути з акціонерного товариства Комерційний Банк «ПриватБанк» на користь позивачки 2000 гривень в рахунок відшкодування моральної шкоди", - написано в повідомленні.

ПриватБанк, фото з відкритих джерел
ПриватБанк, фото з відкритих джерел

У випадку з жінкою, банк не мав ніякого права списати гроші з карткового рахунку пенсіонерки. Тож суд зобов'язав повернути раніше списані кошти на рахунок постраждалої: і фінансово, і морально.

Адже дії банку по списанню коштів з рахунку змусили жінку чимало понервувати, адже в якийсь момент вона не змогла собі придбати навіть їжу, тому що залишилася без грошей. Суд визнав дії банку такими, що спричинили моральні страждання і переживання, і погодився з тим, що людина отримала моральну шкоду.

Якщо ви раптом зіткнулися з подібною проблемою, першими вашими кроками мають бути письмові звернення до банківської установи та до Національного банку України. Якщо досудовим способом вирішити проблему не вдалося, звертайтеся до суду.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше ПриватБанк відмовляє у випуску карт, українців попередили Востаннє: "Зобов'язаний мати..."

Як повідомляє портал «Знай.иа» "ПриватБанк" наполегливо вимагає українців витрачати гроші з карт: "Ви там здорові?"

Також «Знай.иа " писав, що Українці скаржаться на втрату тисяч гривень з карт Приватбанку: "прокидаєшся одного разу-у тебе мінус 8000 на рахунку"