Група археологів, яка займалася розкопками на острові Хьярне в Данії натрапили на справжній скарб. Вчені виявили велике поховання коштовностей, багато з яких зроблені з чистого золота, знахідка складається з 34 об'єктів. Про це повідомляє naked science.

Зараз дослідники намагаються визначити – був це скарб або ці речі є частиною поховання.

Після ознайомлення з архівними матеріалами, вчені з'ясували в 536 році нашої ери в Ель-Сальвадорі відбулося виверження вулкана.

На сьогоднішній день, складно сказати, що сталося потім: за однією з гіпотез це призвело до серйозних, але короткочасних змін клімату, які відчувалися по всій Північній півкулі.

Повинні з'явитися без повістки: кого чекають у ТЦК з 1 квітня Готуйте гаманці: українцям за лічені дні підвищать тарифи на комуналку, що подорожчає Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"

В Північній Європі це вилилося в низку холодних років і неврожаїв.

У багатьох римських джерелах сказано, що Сонце було темним цілодобово, і, згідно з "Сирійською хронікою", яка написана Захарієм Митиленским з Греції, люди впадали в глибокий відчай.

Гренландські крижані керни точно вказують, що виверження відбулося саме в 536 році - саме тоді були поховані скарби, які по всій Скандинавії знаходять археологи-аматори, серед яких і Тереза Рефсгаард.

Варто відзначити, що не так давно археологи також знаходили подібні скарби в Скандинавії на датському острові Хьярне, Horsens-фіорді. Це була неймовірна і дорога знахідка: 34 об'єктів, 27 з яких з чистого золота.

Так були знайдені жіночі прикраси, золоті намиста і підвіси. Які раніше називалися брактеати. На сьогоднішній день розкопки в тій місцевості тривають, і археологи досі знаходять невеликі золоті скарби.

Як тільки весь матеріал зібраний, фахівці зможуть сказати, звідки взялися ці прикраси і кому вони могли належати. Виявлені унікальні скарби датуються залізним століттям.

Одне з головних питань, яким задаються археологи: чи були ці речі поховані разом, як скарб, або ж це дар богам?

Скарби зазвичай закопують в поспіху і при надзвичайних ситуаціях. В результаті їх найчастіше забирають після того, як небезпека мине. Що стосується жертви, то вона повинна залишитися в землі - як підношення богам.

Як написано в сазі про Інглингів, у жертвоприношеннях зазвичай є певний набір предметів, які можуть стати в нагоді в Вальхаллі після смерті. Багато що вказує на те, що недавня знахідка в Хьярне - саме така жертва.

Нагадаємо, археологи в руїнах майя знайшли щось дуже дивне.

Як повідомляв портал "Знай.иа" українські археологи розгадали таємницю Барвінківського котла.

ТакожЗнай.иа" писав, під землею знайшли унікальних тварин льодовикового періоду.