На днях незвичайну знахідку, під час експедиції першої польової геолого-палеонтологічної школи, виявили учені і студенти Самарського вузу. У шарі глини було знайдено понад 170 фрагментів посткраниального скелета однієї особини лабірінтодонта. Цей геологічний матеріал відправиться в музейні фонди. Про це повідомили російські ЗМІ.

Незвичайною знахідкою стали залишки посткраниального скелета однієї особини лабірінтодонта.

Зібрані також зоологічні матеріали за сучасними ссавцях і гербарні зразки рослин, з них кілька рідкісних та червонокнижних видів.

Війна не закінчиться ні в 2024, ні навіть у 2025: переможниця "Битви екстрасенсів" розповіла про вихід на кордони 1991 року Приречені на навіпголодне існування: частина стареньких буде жити на 2361 гривню Показники лічильника стануть недійсними: споживачів застерегли від неприємностей з платіжками Тариф 7,96 грн/куб діятиме не для всіх: кому доведеться платити більше

Варто відзначити, лабиринтодонти - найбільш велика група древніх примітивних земноводних, вимерлих на початку мезозою. Зовні лабиринтодонтов можна було сплутати з крокодилами (платиопс) або на саламандр (двинозавр), досягаючи іноді п'яти метрів довжини (мастодонзавр).

Вони мешкали в основному в заболочених лісах, озерах та річках, а також на їх берегах. Предками цих тварин були кісткові риби з додатковими органами дихання у вигляді легеневих мішків.

Зазначимо, у Монголії археологи виявили останки найдавнішого летючого хижака, який був головним у небі близько 70 мільйонів років тому. Вчені більш ніж впевнені, що це один із найбільших літаючих ящерів.

Скам'янілості динозавра належать до виду птерозаврів – літаючих рептилій, які існували разом з динозаврами. Варто відзначити, що цей вид вимер разом з динозаврами, коли метеорит знизив середню температуру на планеті на 26 градусів. Такий холод тримався на поверхні Землі близько 3 років.

Саме цей вид ящерів першими навчилися літати. На сьогоднішній день цей рідкісний вид рептилій є найбільшою відомою людству літаючою твариною.

Останки знайденого в Монголії птерозавра ще не вдалося віднести до конкретного виду, однак судячи з розмірів шийних хребців можна зрозуміти, що тварина була гігантською.

Нагадаємо, науковець з Австралії здійснив унікальне відкриття. Так дослідник Ілля Бобровський зміг ідентифікувати останки, знайдені 75 років тому серед скель Білого моря в Росії. Вони належать дікінсонії.

Як повідомляв портал "Знай.uа" не так давно в Канаді шахтарі знайшли муміфіковані рештки вовка і оленяти, які ходили по землі близько 50 тисяч років тому.

Також "Знай.uа" писав, під час робіт на території стадіону "Хімік" в центрі Твері археологам вдалося знайти десятки поховань, частина з них датується XIII століттям.