Під час вивчення останків загиблих в результаті виверження вулкана Везувій в 79 році нашої ери вчені відкрили сенсаційну правду.

Як повідомляється в дослідженні італійських археологів, голови мешканців Помпеїв буквально вибухали під час виверження вулкана. Про це повідомляє журнал Plos One.

Відомо, що виверження Везувію стало однією з найстрашніших катастроф в історії людства. Стихія за два дні зруйнувала давньоримські міста Помпеї, Геркуланум і Стабія, які були найближче розташовані до підніжжя вулкана.

Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки "Земля затремтить під ногами": ясновидець Герман побачив точний рік перемоги України Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити

Дослідники провели ретельний аналіз останків жителів невеликого поселення Геркуланум, яке розташовувалося прямо біля підніжжя вулкана. В результаті чого виявили на черепах і кістках загиблих сліди оксидів заліза, мінеральні опади червоного і чорного кольорів і припустили, що кров у людей буквально закипала через різке підвищення температури навколишнього середовища.

Знахідка, за словами археологів, свідчить про те, що кров у людей закипала і миттєво перетворювалася на пару, що призводило до величезного тиску всередині черепа, через, що голови розривало зсередини.

"Такий ефект представляється результатом одночасного безпосереднього впливу високих температур і внутрішньочерепного тиску пари, викликаного вскипанием мозку, і вибуху черепа в результаті", — відзначили дослідники.

Під час виверження Везувію були стерті з лиця землі Геркуланум і Стабія Помпеї. Теплова енергія від стихії перевищила ту, яка виділилася при вибуху атомної бомби в Хіросімі. У Помпеях загинуло близько 16 тис. чоловік.

Зазначимо, Помпеї – давньоримське місто на півдні Італії недалеко від Неаполя. Місто було засноване осками в VI столітті.

Як відомо Помпеї було поховане під багатометровим шаром попелу під час виверження Везувію в 79 році. У наші дні місто являє собою величезний музей під відкритим небом, з 1997 року внесений у Список Всесвітньої спадщини Юнеско.

Нагадаємо, поряд з гуманістичними догмами стародавнього Риму все ж затесалися немислимі, за сучасними мірками правила і заборони.

Як повідомляв портал "Знай.uа", стародавня Греція унікальна не тільки завдяки своїй філософії і міфології. Це була країна з неймовірно дивними традиціями.

Також "Знай.uа" писав, у школі загибелі Помпеї відведено окремий урок історії, тому про трагедію цього римського міста знають всі. Точніше, більшість знайома тільки з загальновідомими фактами, викладеними в шкільних підручниках. Насправді, залишилося багато таємниць.