В Нью-Мексико справжні мисливці за динозаврами на чолі з палеонтологом Ендрю Макдональдом відкрили абсолютно новий, невідомий дотепер вид динозаврів.

Цей смертоносний хижак жив задовго до появи на планеті тиранозавра і був в рази небезпечніше його. Скам'янілості, що належать небезпечному ящеру, знайшли в покладах пісковика.

Новий тираннозаврид отримав вражаючу назву — Dynamoterror dynastes, що можна перевести як "панування сильного терору".

Величезний ящір мав значний набір гострих як бритва іклів і сильні задні лапи для переслідування жертв.

Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Валютний ринок чекають важливі зміни: як можна буде здати чи купити долари Показники лічильника стануть недійсними: споживачів застерегли від неприємностей з платіжками Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

Дослідники з'ясували, що дев'ятиметровий хижак відноситься до тієї ж родини, що і популярний в масовій культурі ті-рекс.

Динамотерор жив на планеті близько 80 млн років тому. Це наштовхнуло вчених на те, що кладка тиранозаврів і аліорамів розділилися раніше, ніж було прийнято вважати до цього.

Місця, де жив динамотерор, були вологими, багатими пишною рослинністю. Тут мешкали утконосі гадрозаври і закуті в броню анкилозаври, які ймовірно і ставали здобиччю динамотерора.

3D-моделлінг дозволив вченим відтворити зразковий зовнішній вигляд "Динамотерора". Довжина пращура тиранозавра перевищувала 9 метрів — без сумніву, один з найбільш небезпечних здоровенних хижаків того часу.

Варто відзначити, що даний вид дуже важливий для розуміння еволюції тираннозаврид, оскільки він припускає, що перші представники цього сімейства відбулися раніше, ніж вважалося. Найдавнішим тираннозавридом до цього вважався литронакс, що жив приблизно в той же час, що і динамотерор.

Нагадаємо, днями південноафриканські вчені описали новий рід і вид динозаврів, які жили близько 200 мільйонів років тому на території сучасної Південної Африки. Нове відкриття палеонтологів вражає.

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, Міжнародна група орнітологів знайшла в Еквадорі абсолютно унікальний вид колібрі. Коли вчені вперше помітили птицю в джунглях, вирішили назвати її Oreotrochilus cyanolaemus або гірська зірка з блакитною шиєю.

Також портал "Знай.uа" писав, група вчених, які в Японії досліджували колонії термітів зробили приголомшливе відкриття про спосіб розмноження цих тварин.