На сході окупованого півострова Крим дослідникам з Інституту археології РАН вдалося знайти раніше невідоме давньогрецьке поселення. Про це в п'ятницю, 9 листопада, повідомив голова Державного комітету півострова з охорони культурної спадщини Сергій Єфімов.

За словами Єфімова, знайдене давньогрецьке поселення попередньо датується IV–III століттями до н. е. і відноситься до періоду розквіту Боспорського царства. Ця знахідка, за словами археологів, є найважливішою для півострова.

Також з'ясувалося, що стародавнє поселення називалося Манітра. Воно розташовувалося на площі приблизно 5 кв. км. Там перебувала житлова зона садибного типу, а також господарська зона з загонами для тварин. Крім того, недалеко від цього місце вчені знайшли старовинний некрополь, в якому вони очікують виявити різні цікаві знахідки.

ПриватБанк попередив українців про важливе оновлення: що змінилося "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків

Як вважають дослідники, Манітра могла бути царським эмпорієм (торговим поселенням), побудованим для торгівлі худобою. Тут могли міститися царські табуни, стада й отари.

Відомо, що початок Боспорському царству поклали грецькі колонії, засновані вихідцями з Мілетів VI столітті до н. е. по обидва боки Керченської протоки. Поселенці вели активну торгівлю з племенами скіфів і меотів, що жили на схід від Азовського моря.

Зазначимо, що Боспорське царство було античною державою в Північному Причорномор'ї на Боспорі Кіммерійському. Його столицею було місто Пантікапей.

Царство утворилося близько 480 до н. е. в результаті об'єднання грецьких міст на Керченській і Таманському півостровах, а також входження Сіндікі. Пізніше розширено уздовж східного берега Азовського моря до гирла Дону.

Нагадаємо, у 1974 році світ вчених вразила інформація про те, що мумія єгипетського фараона Рамзеса II раптом почала розкладатися. Було прийнято термінове рішення перевезти її літаком з Єгипту до Франції.

Як повідомляв портал "Знай.uа", археологи в Єгипті, в храмовому комплексі, виявили унікальні стародавні плити, прикрашені різноманітними малюнками. Розкопки проводили в єгипетській провінції Асуан.

Також "Знай.uа" писав, у Китаї, в центральної провінції Хенань археологи при розкопках гробниці часів династії Західна Хань виявили бронзовий горщик з алкогольним напоєм.