Прадавнє місто Помпеї знову піднесло археологам цікаву знахідку. Під час розкопок дослідники натрапили на стару конюшню з останками двох коней.

Массімо Осанна (Massimo Osanna), який є генеральним директором Археологічного парку-музею "Помпеї", заявив, що знахідку зробили на віллі Чівіта Джуліана.

Массімо Осанна, директор Археологічного парку Помпеї:

"Коні були запряжені і готові вирушити в дорогу. Ми не знаємо, здивувало їх виверження, коли вони готувалися до втечі. Ми зможемо це визначити у процесі дослідження".

Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Українцям готують тарифний удар після опалювального сезону Переказ з картки на картку будуть жорстко контролювати: як можуть заблокувати картку Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень

Як заявили вчені, крім останків були виявлені фрагменти збруї, які вказують на те, що коні були бойовими. Також поруч виявлені бронзові пластини і кільця — імовірно, фрагменти дерев'яного сідла.

Бронзові пластини надавали вершнику стійкість, а кільця дозволяли зафіксувати сідло на спині коня за допомогою шкіряного ременя. Можливо, частину фрагментів вкрали чорні копачі.

Фахівці визначили, що коні загинули під час виверження Везувію в 79 році, задихнувшись від вулканічного попелу і гарячих випарів.

Вілла перебувала за стінами міста. На її території вели розкопки на початку та в середині минулого століття. Тоді дослідники відшукали ряд житлових приміщень, а також сільськогосподарських будівель.

У березні минулого року археологи разом з поліцейськими проводили охоронні заходи за міською стіною, на віллі Чівіта Джуліана, щоб припинити незаконні дії "чорних археологів". Внаслідок цього дослідники зайнялися тут охоронними розкопками для збереження залишків будівель.

У травні на віллі перший раз виявили останки коня. По всій видимості, він був породистим конем, який належав місцевому багатієві. Він брав участь у перегонах, а не в сільськогосподарських роботах.

Пізніше археологи виявили на віллі кілька великих приміщень, а також артефактів. Мова йде про амфори, кухонне начиння, частину дерев'яного ліжка. При цьому одне приміщення виявилося стайнею. Тут і виявили останки двох коней. Про породистість коней свідчить їх значний розмір (ймовірно, результат селективного розведення).

Нагадаємо, дослідникам вдалося виявити напис на стіні будинку, який допоміг назвати точну дату виверження Везувію.

Як повідомляв портал "Знай.uа", стародавній Рим прославився сильними воїнами, величною архітектурою, геніальними мислителями і справедливим законом. Але поряд з гуманістичними догмами все ж затесалися немислимі, за сучасними мірками правила і заборони.

Також Знай.uа" писав, під час вивчення останків загиблих у результаті виверження вулкана Везувій в 79 році нашої ери вчені відкрили сенсаційну правду.