Не так давно вчені розібралися, в чому ж насправді полягає секрет мумії маленької дівчинки Розалії, яка стала відома завдяки своєму вмінню час від часу відкривати очі.

Уточнимо, що 2-річна Розалія Ломбардо померла від пневмонії ще в 1920 році. Батько був убитий горем і вирішив забальзамувати її тіло. Чоловік звернувся до фахівця, який зробив це за особливою технологією — навіть зараз, коли пройшло вже майже 100 років з моменту її смерті, вона виглядає все так само красиво.

Люди називають дівчинку «сплячою красунею» за її пухкі щоки, кучеряве волосся і миле личко. Більше того, зараз вона вважається найбільш добре збереглася мумією у світі.

Коли вчені, які вивчали мумію, просвітили її рентгенівськими променями, вони з'ясували, що всі органи дівчинки виявилися незайманими. Виявилося, що бальзамувальник ввів у тіло формалін, щоб знищити бактерії, гліцерин, щоб запобігти висиханню, саліцилову кислоту, щоб запобігти грибок і хлорид цинку, щоб тіло закам'яніло і не було западин.

Були гроші і не стало: банкомати ПриватБанку дивують "фокусами" при знятті готівки Українці почнуть отримувати сонячні панелі: кому пощастить не боятися відключень Змішайте банани зі сметаною і вийде торт, краще за Наполеон: рецепт без випічки Київстар раптово змінює тарифи: що стосується всіх абонентів

При цьому варто відзначити і особливий погляд Розалії. Людям ввижалося, що вона іноді відкриває очі і дивиться. Не дивно, що туристи страшенно налякані після побаченого.

Але вчені знайшли відповідь і на це загадкове явище. Очі у неї завжди відкриті, але з-за освітлення вони іноді здаються то відкритими, закритими. Якщо промені сонця освітлюють обличчя, то видно блакитні очі дівчинки.

Нагадаємо, що група археологів натрапила на зуби древнього людини на території Арктики. Як зізнаються самі дослідники, знахідка стала справді сенсаційною. Цим останкам майже 4000 років.

Як повідомляв портал Знай.иа група археологів в іспанському місті Аїн біля Валенсії виявила меч епохи середньовіччя, який чудово зберігся, незважаючи на свій солідний вік.

Також портал Знай.иа писав, міжнародна група дослідників проаналізувала ДНК 151-ї мумії з археологічного району Абусире ель-Мелек. Ця територія розташована вздовж Нілу в Середньому Єгипті. У дослідженні беруть участь мумії віком 1400 років до н. е. – 400 років н. е ..