Буквально нещодавно стало відомо про те, що в Канаді танення арктичних льодів оголило ділянку землі, яка залишалася прихованою більше 40 тисяч років.

Вчені провели дослідження і вивчили танення льоду на канадському острові Баффіна. В результаті вони виявили землю, яка була захована під льодами більше 40 000 років тому. Дослідження опубліковане в виданні Nature Communications.

Як стверджують фахівці з Університету Колорадо в Боулдері, канадська Арктика зараз переживає своє найтепліше століття за останні 115 тисяч років.

"В даний час Арктика нагрівається в два-три рази швидше, ніж інша частина земної кулі, тому природно, що льодовики і крижані шапки будуть реагувати швидше", — пояснив Саймон Пендлтон (Simon Pendleton), провідний автор в Інституті арктичних і альпійських досліджень у Боулдері.

Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким

Наголошується, що вчені планують датувати вуглець і проводити подальші дослідження рослин на цій ділянці, щоб дізнатися більше про арктичний клімат.

Раніше ми писали про те, що в Індії група археологів під час розкопок в районі Калаханді (в давнину цей регіон називався Махакантара) наткнулися на руїни древніх будівель. Але найцікавіше, що вченим вдалося виявити унікальні артефакти і дорогоцінні прикраси.

Артефакти було знайдено під час дослідження фортеці Асургар. Їх вік оцінюється приблизно в 2300 років.

Нагадаємо, що в 1911 році в Хаварі (Єгипет) було виявлено незвичайну гробницю з мумією дитини. Дослідники з Північно-Західного університету працювали над тим, щоб розгадати деякі таємниці мумії, відомої як мумія Гарретта.

Як повідомляв портал Знай.uа, вперше про те, що міфічні циклопи могли існувати насправді, людство задумалося в кінці ХХ століття. Все змінила одна знахідка у США.

Також портал Знай.uа писав, що вчені змінили свою думку про те, що неандертальці були не надто розвиненою цивілізацією, а допомогли їм у цьому професійні спортсмени-метальники списа, які відтворили стиль полювання стародавніх людей.