Унікальна людина і легендарний винахідник Соічіро Хонда, методом проб і помилок, через війну, стихійні лиха, пройшов тернистий шлях від простого механіка до власника найбільшого бренду автомобілів.

Цілеспрямований і талановитий японець отримав близько 150 патентів і вніс величезний внесок у автопромисловість.

Соічіро Хонда народився у бідній родині. І витратив більшу частину свого дитинства, допомагаючи батькові в майстерні та крамниці. Саме від батька Хонда успадкував любов до автомобілів.

Пізніше він згадував, як довго пам'ятав запах олії, від першої побаченої машини. Після цього випадку у Соічіро з'явилася мрія і мета — він хотів створити власний автомобіль.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам видадуть сертифікати на 400 гривень Хто з українців залишиться без пільг у 2024 році "Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати
Показати ще

"Забувши про все на світі, я біг за машиною… Я був глибоко схвильований… Я думаю, що саме тоді, коли я був зовсім маленьким, у мене народилася ідея, що коли-небудь я зроблю машину сам".

Пізніше робота в Art Shokai справила сильний вплив на кар'єру Соічіро в майбутньому. Молодий фахівець не раз дивував інших працівників салону своїм винятковим талантом і технічним складом розуму.

Власник майстерні Юзо Сакакібара швидко розгледів потенціал в юнакові. Хонда ж в свою чергу почерпнув від Юзо багато корисної інформації про техніки і бізнес. Саме під час роботи в Art Shokai Хонда познайомився з широким спектром автомобілів і мотоциклів.

Соічіро старанно працював, щоб розширити і поглибити свої знання у цій сфері.

У 1928 році Хонда відкрив власний філія Art Shokai в Хамамацу. Молодий інженер використовував всі набуті навички та знання для розширення послуг гаража, виходять далеко за рамки звичайного ремонту автомобілів.

На фотографії, зробленій в 1935 році, зображений філія Art Shokai в Хамамацу.

Приблизно в 1936 році Хонда вирішив перейти від звичайних ремонтних робіт на власне виробництво. Спочатку для цієї мети він зробив спроби перетворити філія Хамамацу в окрему компанію, але зустрів невдоволення з боку акціонерів Art Shokai.

Незважаючи на відмовки Соічіро не втрачав надії розпочати власне виробництво. Хонда і його знайомий Шичиро Като вирішують створити власну компанію Toaki Seiko Heavy Industry , що спеціалізується на виробництві автомобільних запчастин.

Розвиток нового підприємства Хонди не був гладким. Перший час Соічіро ночами розробляв поршневі кільця, а вдень продовжував працювати в Art Shokai.

Ряд технічних труднощів змусив Хонду вступити на заочну форму навчання в Індустріальний інститут Хамамацу, щоб підвищити свої знання в металургії. Упевнений у майбутньому успіху підприємства в 1939 році інженер залишив Art Shokai і передав управління філією своїм стажистам.

Виробництво поршнів набирало обертів, але продукт був все ще далекий до ідеалу. На цей раз проблеми були пов'язані з технологією виробництва, а не з дизайном. В цей час підприємство Toaki Seiko отримало замовлення на виробництво деталей для Toyota Motor Company Limited.

Хонда витратив кілька років, відвідуючи університети і сталеливарні заводи по всій країні, щоб вивчити тонкощі виробництва автозапчастин. До цього часу він накопичив достатньо знань і досвіду для початку розробки високоякісної продукції.

Замовлення почали додаватися, і компанія стала розвиватися стрімкими темпами. Незабаром штат співробітників збільшився до двох тисяч чоловік.

Проте, 7 грудня 1941 року, коли Японія вступила у Другу світову війну, масштабні
плани Хонди були буквально знищені.

Toaki Seiko увійшла під безпосереднього командування японського міністерства оборони. Toyota отримала 40% акцій компанії в 1942 році, а самого Соічіро знизили з посади президента до старшого керуючого директора. Більшість працівників пішли на фронт.

Японське керівництво було вражений винахідливістю Хонди: раніше на виготовлення одного гвинта вручну йшла тиждень, але тепер можна було випускати по два кожні тридцять хвилин.

В кінці Другої світової війни Хонда продав залишки Tokau Seiki автоконцерну Toyota за 450 000 ієн. На ці гроші він заснував Інститут технічних досліджень Хонди в 1946 році.

Перший моторизований велосипед Honda Type A був запущений у виробництво в 1948 році.

У 1948 році організація отримала офіційний статус компанії і була перейменована в Honda Motor Limited Company.

Перший повноцінний мотоцикл Honda Type D, вперше був запущений у виробництво в 1949 році.

Для того, щоб остаточно перемогти своїх конкурентів, Хонда вирішив: щотижня з конвеєра повинна сходити нова модель мотоцикла. І йому це вдалося. Він став ще більш популярним і успішним.

Незабаром Honda стає лідером японського ринку з виробництва мотоциклів, обігнавши таких гігантів як Yamaha і Harley-Davidson.

Honda S500 - перший автомобіль компанії

З 1963 року Honda почала робити перші автомобілі.

Хонда залишався президентом компанії аж до своєї відставки в 1973 році. Після цього він обіймав посаду директора компанії і згодом був призначений верховним радником" в 1983 році.

Соічіро був не з тих, хто боїться визнавати свої помилки. З цього приводу він говорив:

"Озираючись на мою роботу, я відчуваю, що робив не що інше, як помилки, серії промахів, серйозні упущення. Але я пишаюся і досягненнями. Хоча я робив одну помилку за іншою, мої помилки і невдачі ніколи не виникали за одних і тих же причин".

У 1980 році американське видавництво The New York Times назвало Соічіро Хонду "японським Генрі Фордом".

Нагадаємо, як Рентген навчив людство бачити крізь плоть і чий знімок виявився першим.

Як повідомляв портал "Знай.uа", 80 років тому Нільс Бор зробив відкриття, яке назавжди змінило світ.

Також "Знай.uа" писав, Альфред Нобель дивував своїх сучасників суперечливим характером. Не всім було зрозуміло його парадоксальне поводження.