Дослідники виявили в Китаї тисячі найдавніших скам'янілостей, вік яких сягає близько 518 мільйонів років. Скам'янілості, в сукупності відомі як біота Цинцзян, були знайдені в китайській провінції Хубей. Про це повідомляє ВВС.

Варто відзначити, що знахідки відносять до кембрійського періоду, який почався 541 мільйон років тому. В той період життя на Землі стало більш різноманітним.

Як зазначили палеонтологи, більше половини видів, відображених у скам'янілостях, раніше не були відомі науці. Вчені стверджують, що це відкриття є одним з найважливіших за останні 100 років.

Також фахівці відзначили, що м'які тканини виявлених доісторичних організмів, включаючи шкіру, очі і внутрішні органи прекрасно збереглися, що значно полегшує їх роботу.

Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати РФ може відкласти наступ через несподівані обставини Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо

Вони стануть важливим джерелом для вивчення ранніх етапів походження живих організмів, повідомив в інтерв'ю Бі-бі-сі науковий співробітник китайського північно-західного університету Чжан Синлян.

Відомо, що всього було знайдено понад 20 тисяч скам'янілостей. На даний момент вчені проаналізували 4351 зразок, серед яких є скам'янілості черв'яків, медузи, актинії і водоростей.

Цікаво те, що більшість знахідок являють собою м'якотілі організми, які перетворити на скам'янілості практично неможливо.

Організми з біоти Цинзян, швидше за все, швидко виявилися похованими під шаром бруду в результаті шторму. Цим можна пояснити те, що їх скам'янілості так добре збереглися, вважає Чжан Синлян.

Зараз дослідники документують залишилися скам'янілості і проводять нові розкопки в цьому районі, щоб з'ясувати, що з себе представляла стародавня екосистема і як відбувався процес скам'яніння.

Нагадаємо, палеонтологи викрили головний міф про динозаврів. якби астероїд не врізався в Землю 66 мільйонів років тому, то динозаври плодилися, розмножувалися і царювали на планеті.

Як повідомляв портал "Знай.uа", 8-річний хлопчик відкрив справжній скарб. Наголошується, що зазначене узбережжі нерідко стає місцем археологічних знахідок.

Також "Знай.uа" писав, палеонтологи виявили найдавнішого птаха із сюрпризом. На північно-заході Китаю виявили представницю вимерлого виду птахів, яка жила 110 мільйонів років тому і застала навіть динозаров.