Вчені виявили останки стародавньої морської істоти, яка жила на Землі 520 мільйонів років тому.

Як пише Live Science, загадкове підводне створіння, зовні нагадує гребневика, мало 18 щупалець навколо ротового отвору.

Команда науковців натрапила на останки дивного створення в Китаї. Скам'янілість стародавньої істоти має спеціальні отроски, які використовувались для ловлі здобичі.

Останки волосків, за допомогою яких пересувалися та харчувалися істоти

Кожна з них була вкрита рядами великих волосків, схожих на вії. За допомогою їх Daihua Sanqiong (як назвали його палеонтологи) пересуватися під водою.

"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити Німеччина вводить суворі обмеження: як це вплине на українців

Провідний дослідник дослідження Якоб Вінтер з Брістольського університету пояснив значення цієї тварини.

"Незважаючи на те, що ми можемо простежити їх походження, це не робить їх менш дивними", — вважає Вінтер.

Можливий зовнішній вигляд істоти

Крім цієї незвичайної істоти вчені також знайшли тисячі скам'янілостей інших древніх морських організмів, що населяли Землю 518 мільйонів років тому.

Палеонтологи вважають, що їх масштабна знахідка допоможе розширити наше розуміння про життя під час Кембрійського вибуху.

Відкриття відбулося на березі річки Дансюй в провінції Хубей на півдні Китаю, де виявили примітивні форми медуз, морських губок, анемон, черв'яків, водорості і безліч інших безхребетних.

Сучасні гребневики

Загальна кількість знайдених копалин становить 4 351 істота з 101 виду. Більше 50 % находик вважаються раніше невідомими видами

На думку авторів, унікальні знахідки допоможуть розширити знання людства про ранньої еволюції тварин.

Виявлені морські істоти

Нагадаємо, на північно-заході Китаю виявили представницю вимерлого виду птахів, яка жила 110 мільйонів років тому і застала навіть динозаров.

Як повідомляв портал "Знай.uа" вчені знайшли дивного монстра в обладунках.

Також "Знай.uа" писав, дослідники з Унівеситету Кінкі на крок ближче до того, щоб клонувати вимерлих тварин.