У містечку Вулере, на північному заході Англії археологи відкопали дивний предмет, який належав поважній особі та представляв величезну цінність для сучасників похованої жінки.

Під час риття траншеї для прокладки труб вони натрапили на велику кам'яну плиту, яка виявилася частиною древньої гробниці. Всередині знаходилися останки жінки, похованої, імовірно, в 2200−1750 рр. до н. е. В могилі також був виявлений гострий кремінний ніж, який археологи відразу охрестили "айфоном бронзового століття".

"Для людей того часу цей предмет був так само цінний, як для нас — смартфон останнього покоління. Це універсальний інструмент, який використовувався для полювання, оброблення туш і нарізки овочів. Плюс до всього він виглядає досить елегантно". зазначили вчені

За словами археологів, жінка в гробниці була шанованим членом суспільства, а ніж поклали в могилу, щоб вона могла скористатися ним у загробному житті.

Помер Король Британії Чарльз ІІІ (оновлено) Пенсіонерам від 60 років та сім'ям готують нову допомогу: виплатять по 10 800 грн одним платежем Виїзд з України зміниться 18 березня: які нововведення чекають на всіх вже в понеділок Не виїде закордон ніхто: у Міграційній службі закликали українців до перевірок

"Це безцінна знахідка! Ця капсула часу! Могила з'явилася тут за століття до того, як був похований Тутанхамон". резюмували вчені

Крім того, археологи знайшли й інші предмети, що представляють інтерес для науки. Зараз їх разом з останками досліджують у лабораторії, щоб з'ясувати вік покійної та від чого вона померла.

Нагадаємо, що археологи зі Сполучених Штатів Америки виявили під час розкопок вхід в таємний палац знаменитого фараона. Група вчених досліджувала давньоєгипетське місто Абідос, яке відоме кількома храмами фараонів. Спочатку археологи думали, що вхід, який вони виявили, веде ще в один зал храму. Але незабаром зрозуміли, що це не так.

Як повідомляв портал "Знай.uа", 2100-річна мумія леді Дай збереглася майже в первісному вигляді. На 12-ти метровій глибині знаходилася гробниця у вигляді перевернутої піраміди.

Також "Знай.uа" писав, як стародавні китайські математики допомогли імператору впоратися з напруженим графіком. Згідно з легендою, за 15 ночей імператор повинен був провести ніч з 121 жінкою його гарему.