Стародавній Єгипет являв собою найбільшу цивілізацію, яка служила центром тяжіння для населення інших регіонів. В картину, створену істориками і археологами, сьогодні додають свої фрагменти і генетики.

Довгий час дослідники всього світу намагалися встановити походження стародавніх єгиптян. Вчені неодноразово проводили дослідження і намагалися розшифрувати геном, що належить єгипетським муміям.

Результати ДНК-досліджень німецьких і швейцарських учених шокували самих учених.

Неймовірне відкриття зробили фахівці з інституту Макса Планки спільно з представниками Тюбінгенського університету. Прорив у цьому напрямку зроблений у роботі, опублікованій в журналі Nature Communication.

Війна не закінчиться ні в 2024, ні навіть у 2025: переможниця "Битви екстрасенсів" розповіла про вихід на кордони 1991 року Валютний ринок чекають важливі зміни: як можна буде здати чи купити долари Daewoo Lanos "Next-Gen": нова версія народного автомобіля закохує в себе з першого погляду Є чим пишатися: який вигляд має перший український позашляховик, який плутають з іномаркою

Експерти припускали, що дізнавшись правду про стародавніх жителів Єгипту вони проллють світло на історію розвитку людства.

Коли дослідники повністю розшифрували геном, то були вражені до глибини душі.

Як виявилося, предки сучасних жителів Єгипту мешкали в Азії. В Африку вони прийшли з територій, на яких сьогодні перебувають Лівія, Абхазія, країни Південної Європи.

Вчені з Цюріха змогли детально проаналізувати ДНК мумії, яка належить Тутанхамону. Геном відомого правителя Стародавнього Єгипту такий же, як і у сучасних людей, який проживають в Англії, Франції, Іспанії.

Важливим моментом є те, що африканці мають зовсім іншу генетичну структуру, тому можна стверджувати, що Тутанхамон був корінним європейцем.

Підвівши підсумки, можна сказати, що в Стародавньому Єгипті проживали мігранти з країн Європи, а самі африканці не мали абсолютно ніякого відношення до високорозвиненої цивілізації.

Африканський генетичний компонент, який з'являється у сучасних єгиптян і відрізняє їх від древніх, мабуть, придбаний у більш пізні часи.

Нагадаємо, однією із самих незвичайних і химерних характеристик статуй Стародавнього Єгипту є те, що у більшості з них, а тому числі і у Великого Сфінкса, який стоїть на плато Гізи біля Великих пірамід, відсутні носи.

Як повідомляв портал "Знай.uа", вчені назвали справжню причину виникнення пірамід.

Також "Знай.uа" писав, археологи, що проводили розкопки біля єгипетського міста Кресний натрапили на незвичайне поховання – "антропоїдний" саркофаг, побудований у період так званого Нового Царства ‒ пізньої епохи Стародавнього Єгипту.