Дослідники у Південній Австралії виявили найдавнішу істоту планети Земля. Як стверджують вчені, воно оселилося на нашій планеті раніше всіх — майже 700 мільйонів років тому. Це губка, останки якої геологам вдалося знайти, проаналізував зібрану породу.

Наголошується, що старше істоти ніхто ніколи не знаходив. А це дозволяє підозрювати, що вчені натрапили взагалі на одного з перших мешканців Землі.

Незвичайний організм вмів пересуватися і володів великою кількістю холестерину. Останнє вдалося встановити методом газової хроматографії — саме холестерин показав вченим, що вони мають справу з твариною.

Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів 3G в Україні більше не буде: до чого готують мобільні оператори Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати

Це відкриття змушує здивуватися навіть прихильникам теорії Дарвіна. Оцінка показала, що губки з'явилися на нашій планеті ще до глобального заледеніння, яке сталося приблизно 640 мільйонів років тому. Тоді Земля замерзла і перетворилася у величезну кулю, яка виблискувала в космосі під променями Сонця.

Палеонтологи впевнені, що губки відіграли значущу роль в ранній історії розвитку тваринного світу Землі.

Йохен Бракс, один з авторів дослідження і палеонтолог Австралійського національного університету вважає, що багаторічна таємниця диксонії була "Святим Граалем палеонтології".

Якщо брати до уваги той факт, що це перше створена Богом істота, то доведеться визнати, що почав він досить дивно. Адже першим ділом він створив мочалку. Губка, як відомо, це безхребетна істота, яка не має органів і тканин.

Розмір істоти становить один сантиметр і виглядає, як цвях витягнутих еліптичних бульбашок. А за структурою дуже нагадує губку породи Namacalathus — деякі родичі цих організмів не вимерли досі.

Нагадаємо, американські вчені виявили скам'янілості величезних гіперкарніворів – гігантських м'ясоїдних хижаків, які полювали на слонів і бегемотів.

Як повідомляв портал "Знай.uа", знайдений унікальний зразок шкіри стародавньої рептилії. Зразок тканин належав невеликому динозаврові, який жив 100 мільйонів років тому.

Також "Знай.uа" писав, виявили величезну кількість останків птерозавра при розкопках в регіоні Дамухи провінції Сьєнфуегос в центральній частині острова.