Хрестові походи – загальна назва серії релігійних походів ХІ-ХV століть. Перший Хрестовий похід був організований у 1096 році за рішенням папи римського Урбана II. Головною метою декларували підтримку східних християн у їх протистоянні з мусульманами-сельджуками в Малій Азії. А додатковою метою стало встановлення контролю над Єрусалимом, який вважають священним і мусульмани, і християни.

Хрестовий похід

Урбан II спочатку адресував своє послання конкретно французькому лицарству. Але вже через деякий час похід можна було порівняти з масштабною загальноєвропейською військовою кампанією.

Хрестоносець

У сучасних учених з'явилася можливість визначити конкретний етнічних склад учасників Хрестових походів. Все завдяки унікальній знахідці ліванських археологів. Вони виявили поховання кількох десятків людей неподалік від середньовічного міста Сідон. Зараз він має назву Сайда і є 3 за величиною населеним пунктом в Лівані.

РФ може відкласти наступ через несподівані обставини Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною За інтернет можна не платити: як скористатися новою послугою Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати

Хрестовий похід

Знайдені рештки датуються ХІІІ століттям. Речі європейського походження, зокрема металеві пряжки, допомогли вченим установити, що виявлені останки саме воїнів Хрестового походу.

Виявлені останки

Дослідники провели аналіз ДНК і з'ясували, що вони мають справу з вражаюче різноманітним етнічним складом.

Марк Хабер з британського Інституту Сангера повідомив:

"Ми отримали унікальну можливість розкрити походження простих хрестоносців. Вдалося з'ясувати, що вони були не тільки європейцями. Виявилося, що в ті часи Близький Схід з генетичної точки зору був надзвичайно строкатим. І місцеві жителі, і вихідці з Європи, та їх загальні нащадки жили, боролись і вмирали поруч один з одним".

Хрестоносці

Вчені встановили, що четверо воїнів були місцевими жителями, а троє мали європейське походження. Ще двоє мали елементи близькосхідної та європейської ДНК. Це свідчить про змішування місцевих жителів і завойовників. Дослідники відзначили, що в ДНК сучасних ліванців повністю відсутні сліди хрестоносців.

Хрестоносці

Як повідомлялося, вандали пограбували церковний склеп і викрали голову хрестоносця.

Також Знай.uа" писав: вчені знайшли зв'язок між прибульцями і Стоунхенджем.

Нагадаємо, що українські археологи показали дивовижний предмет з минулого, яким користувалися 2,5 тисячі років тому.