Вчені знайшли в залишках динозавра, вік яких оцінюється у близько 75 мільйонів років, скупчення клітин, у яких може міститися ДНК.

Результати відповідного дослідження були опубліковані в журналі National Science Review.

У статті про відкриття стверджується, що при аналізі хрящової тканини, яка збереглася в скам'янілості, вдалося знайти речовини, які показують таку поведінку, яку слід було б очікувати від ДНК.

Науковці вражені цією знахідкою, оскільки вона докорінним чином може змінити уявлення про збереження генетичного матеріалу. До цього вважалося, що сценарій з клонуванням динозаврів - як у фільмі "Парк Юрського періоду" - є неможливим, оскільки ДНК досить швидко розпадається.

Динозавр, скріншот: YouTube

Красуня-дружина Юрія Ткача показала реалії їхніх стосунків: "Так і живемо"

Олена Кравець з "Квартал 95" показала особистий момент з Дзідзьо: "Весна ж..."

Королева Єлизавета II, перед похоронами, подарувала принцу Гаррі шматочок дерева: старший брат чекає пояснень

Наталя Могилевська показала, з ким живе в новому будинку: "Хто цей чоловік?"

У цей раз вчені були справді приголомшені - вік залишків оцінюється у 75 мільйонів років. На такій часовій дистанції збереження ДНК динозавра виглядає майже дивом.

Дослідники сповнені ентузіазму через цю знахідку. Якщо наступний аналіз підтвердить висновки вчених, генетики зможуть дізнатися безліч фактів про життєдіяльність доісторичних тварин.

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше вчені виявили личинки доісторичних кровожерливих паразитів.

Як повідомляв портал "Знай.ua", у Китаї відкрито новий вид динозаврів: унікальна знахідка археологів.

Також "Знай.ua" писав, що вчені знайшли найтихішого динозавра на Землі: ходив навшпиньки.