Вчені знайшли в залишках динозавра, вік яких оцінюється у близько 75 мільйонів років, скупчення клітин, у яких може міститися ДНК.

Результати відповідного дослідження були опубліковані в журналі National Science Review.

У статті про відкриття стверджується, що при аналізі хрящової тканини, яка збереглася в скам'янілості, вдалося знайти речовини, які показують таку поведінку, яку слід було б очікувати від ДНК.

Науковці вражені цією знахідкою, оскільки вона докорінним чином може змінити уявлення про збереження генетичного матеріалу. До цього вважалося, що сценарій з клонуванням динозаврів - як у фільмі "Парк Юрського періоду" - є неможливим, оскільки ДНК досить швидко розпадається.

Динозавр, скріншот: YouTube

Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років В Україні готується революція у житловій сфері Показники лічильника стануть недійсними: споживачів застерегли від неприємностей з платіжками Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

У цей раз вчені були справді приголомшені - вік залишків оцінюється у 75 мільйонів років. На такій часовій дистанції збереження ДНК динозавра виглядає майже дивом.

Дослідники сповнені ентузіазму через цю знахідку. Якщо наступний аналіз підтвердить висновки вчених, генетики зможуть дізнатися безліч фактів про життєдіяльність доісторичних тварин.

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше вчені виявили личинки доісторичних кровожерливих паразитів.

Як повідомляв портал "Знай.ua", у Китаї відкрито новий вид динозаврів: унікальна знахідка археологів.

Також "Знай.ua" писав, що вчені знайшли найтихішого динозавра на Землі: ходив навшпиньки.