Науковцям вдалося знайти скам'янілі рештки риби, у якої почали розвиватися в передні кінцівки.

Відповідна публікація вийшла в науковому журналі Nature.

Вчені з Канади та Австралії декілька років присвятили вивченню окаменілостей роду Elpistostege. В одному із озер Квебеку знайшли залишки рибки, яка зацікавила вчених дивним набором кісток. Інтерес розібратись спонукав канадських вчених знайти партнерів і фінанси. Наслідки дослідження - вражають, адже вчені змогли знайти ланку еволюції, про яку раніше багато дискутували, проте не мали підтверджень.

Доісторична риба, фото Flinders University

Вчені реконструювали рибку, яка мала задні лапки, що не так дивно для земноводних і деяких водних, і “ручки”. Саме підтверджена наявність “ручок” є революційним відкриттям, адже допомагає побачити як риби змогли перетворитись на чотириногих. Вчені-еволюціоністи давно простежили, що людина пішла від тварин, які жили під водою. Було відомо про виникнення і розвиток легень, вплив кисню тощо, проте процес формування кісток, які б виконували функції рук, залишався загадкою.

Пенсіонери отримають підвищену пенсію: які умови Українцям доступна нова грошова допомога: хто отримає понад 10 тисяч гривень Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким Оля Полякова дізналася, що вагітна після розлучення: як насправді з'явився Буряковський

Вчені зуміли провести велику кількість досліджень, результати яких вони синтезували у короткому відео, на якому показано як зубата мила рибка з “ручками” вилазить з води і вмощується на камінчику.

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше стародавні скам'янілості збентежили вчених: знайдено істоту, яка нагадує динозавра і кажана.

Як повідомляв портал "Знай.ua", шахтарі "зіткнулися" з драконом віч-на-віч: фантастична істота "дрімала" мільйони років.

Також "Знай.ua" писав, що археологи знайшли унікальні прадавні скам'янілості: найважливіше відкриття за останні 100 років.