Сучасна доба має в собі 24 години, однак кожен уважний школяр може зауважити, що повний оберт навколо себе планета робить трохи швидше - за 23 години 56 хвилин і 4 секунди, що й призводить до накопичення зайвої доби у високосний рік. Проте вчені довели, що динозаврам доводилося обходитися ще коротшою добою у приблизно 23,5 години.

Дослідження, у якому наводяться докази меншої тривалості доби, було оприлюдненим у журналі New Atlas.

Вчені дослідили рештки молюска Torreites sanchezi, на якому щоденно утворювався новий шар мінералу кальциту. Для науковців раковина цієї тварини стала чимось на кшталт кілець на дереві, але відображала добову активність, а не річну. Вік молюска оцінюється у 70 мільйонів років, тому він є ровесником динозаврів.

Динозавр, фото pixabay

Більша швидкість обертання Землі пояснюється тим, що раніше Місяць був значно ближчим до Землі. Саме тому можна пожартувати, що динозаврам не вистачало пів години для сну, а їх рік тривав 372 дні.

Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Замість відключення – щоденна пеня: комунальники попередили боржників Українцям готують тарифний удар після опалювального сезону Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"

Варто зауважити, що мільярди років тому доба була ще коротшою. Так, більш раннє дослідження, опубліковане в журналі Science стверджує, що 4 мільярди років тому, доба мала у собі лише 18 годин.

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше вчені знайшли ДНК стародавньої рептилії.

Як повідомляв портал "Знай.ua", вчені виявили дивовижне у камені бурштину – знахідка змінить уявлення про епоху динозаврів.

Також "Знай.ua" писав, що археологи відшукали дещо потужніше за "Парк Юрського періоду".