Чому Україна, яка входить до сімки країн світу, що мають повний цикл виробництва літаків, вже в найближчі роки ризикує опинитися на узбіччі світового авіабудування, пояснив Віктор Медведчук.

За інформацією політика, в 2016 році українські авіатори випустили єдиний літак - транспортний Ан-132Д, в якому з українських комплектуючих - тільки планер.

"Влітку 2016- го Мінінфраструктури, і зокрема міністра, вже піддали різкій критиці після того, як було оголошено про плани ДП" Антонов "закуповувати двигуни в американської корпорації General Electric. ... Президент АТ "Мотор Січ", генеральний конструктор, народний депутат В'ячеслав Богуслаєв ... абсолютно справедливо зазначив, що літаки марки "Антонов" заслужили світову популярність саме з двигунами розробки ДП "Івченко-Прогрес", випущеними вітчизняним виробником "Мотор Січ". Підсумок угоди, укладеної не в інтересах України, не змусив себе чекати: у порівнянні з 2015 роком в 2016-м АТ "Мотор Січ" скоротило чистий прибуток більш ніж на третину - на 36,4% ", - зазначив В.Медведчук.

Лідер "Українського вибору" впевнений: багатьох з цих проблем можна було б уникнути, якби сам Богуслаєв, керівники підприємств авіапрому та інших гігантів української промисловості в більшості своїй не зайняли позицію спостерігачів, коли влада продавлювала ЗВТ з ЄС.

"Тому що катастрофічні наслідки цієї угоди для наукомістких виробництв України були очевидні заздалегідь", - пояснив В.Медведчук.

Занепад авіабудування України, за словами політика, бере початок ще з часів "помаранчевої команди".

"У 2015 році відомий авіаконструктор Анатолій Вовнянко, багато років працював над створенням літаків" Антонов ", відверто заявив про розруху в галузі ... Він також підтвердив, що розпіарений сьогодні літак Ан-132 - це лише модифікація застарілих літаків Ан-26 і Ан-32 , яка подається як нова розробка і в якій до того ж мало що залишилося українського ", - повідомив лідер" Українського вибору ".

Фінансово-економічні та іміджеві втрати, яких зазнає сьогодні Україна, - це наслідок тієї політики, яку проводять українські "реформатори", впевнений В.Медведчук.

"А оскільки у керівників галузі відсутня стратегія збереження та розвитку вітчизняного авіабудування, то нескладно спрогнозувати, що при такій політиці український авіапром приречений на занепад", - підсумував лідер "Українського вибору".