Уявіть, що ви проходите співбесіду з майбутнім начальником. Все йде добре, ви впевнено відповідаєте на питання, і чим більше ви дізнаєтеся про майбутню роботу, тим більше вона вам подобається. Вам здається, що це робота вашої мрії. Портал "Знай" разом з фахівець з ділової етики визначили шість фраз, які не варто говорити на співбесіді, якщо ви хочете отримати цю роботу.

Вибачте за запізнення

Краще прийти на 30 хвилин раніше та дати собі трохи більше часу, аби зібратися з думками, перевести дух та врешті знайти потрібний кабінет перед інтерв'ю. "Запізнення – це найстрашніший гріх будь-яких ділових відносин. І якщо ви починаєте їх зі свого запізнення на інтерв'ю, нічого доброго це не несе. Ваше запізнення говорить, що ви невідповідальні й несерйозно відноситесь до всього. Й те що ви потрапили в затор чи у вас зламалася машина ніяк вас не вибачає", - каже експерт з ділової етики Аліна Кушнарьова.

Як щодо відпусток?

Популярні новини зараз
Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати Українцям виплатять по 10 800 гривень на особу: хто отримає нову допомогу Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей
Показати ще

Для роботодавця це звучить майже як "а чи можна мені піти у відпустку до того, як ви візьмете мене на роботу, і одразу після цього, а потім ще раз через місяць". "Роботодавці шукають кандидатів, які бажають потрапити на роботу і працювати, а не тих, хто весь час буде брати відгули, відпустки чи безпідставні лікарняні", - поясню експерт. За її словами, немає нічого погано в тому, аби запитати про соціальний пакет чи якісь робочі бонуси, але не треба одразу питати про відпустку.

Коли я отримаю підвищення?

Якщо ви прийшли влаштовуватися на позицію асистента, то краще не питайте, коли вас зроблять старшим менеджером чи директором фірми. Краще поступово показувати хороші результати, і тоді просування по кар'єрним сходам не змусить себе довго чекати.

Я не знаходив спільної мови з колегами (чи начальником)

За словами експерта з ділового етикету, навіть якщо це правда, то краще тримати це в секреті та не розголошувати на інтерв'ю. Потенційні роботодавці хочуть вірити, що ви можете добре поладити з усіма в офісі.

А чим ви тут займаєтесь?

Ніколи не приходьте на інтерв'ю непідготовленими. За тяжкістю негативного враження про вас це практично прирівнюється до запізнення. "Якщо не хочете бути присоромлені, не полінуйтесь почитати в інтернеті про компанію, знайдіть якісь публікації в ЗМІ про них. Прийдіть підготовлені та покажіть ваш рівень знань, це оцінять", - говорить Аліна Кушнарьова.

У мене немає запитань

Роботодавці шукають інтерв'юерів, які зацікавлені і захоплені роботою. Будьте чесні і запитайте про те, що ви не зрозуміли, або про що хочете знати. "Якщо у вас немає запитань, це значить, що вам скоріше за все, просто нецікаво, роботодавець це завжди помічає", - пояснює експерт.