У боротьбі за увагу споживача найбільші корпорації світу постійно удосконалюють та доповнюють свою продукцію, аби завоювати нові ринки та втримати клієнтів. Так, днями оновлену версію свого браузера представила компанія "Яндекс". Одним із нововведень, що потішить користувачів, стане персональна стрічка рекомендацій "Дзен", створена із застосуванням технологій штучного інтелекту.

iLenta пише, що стрічка "Дзен" формується на основі знань браузером профілю користувача та пропонує йому ті статті, відео, картинки, пости з блогів й інші матеріали, які підібрані відповідно до його інтересів. Але при цьому технологія не обмежується тільки улюбленими сайтами і темами. "Дзен" запропонує користувачеві невідомі джерела і матеріали, завдяки яким той зможе відкрити для себе щось нове. Так що ця функція носитиме не тільки упорядкувальний, а й освітній характер.

Читайте також: Yandex інвестував в американський стартап зі створення ботів

Стрічка новин, оновлена компанією, використовує глобальний пошуковий індекс "Яндекса" і технології штучного інтелекту, зокрема, комп'ютерний зір та технологію обробки природної мови. З їх допомогою технологія визначає, про що текст або картинка, і сортує матеріали по відповідним темам.