Сім тисяч замовлень на поставку автомобілів на суму 2,3 мільярди доларів трохи більше ніж за місяць зібрала американська компанія Nikola Motor.

Гібридна вантажівка на шести електродвигунах викликала справжній фурор відразу після того, як була представлена, пише ain.ua. Перший успіх дає компанії надію на те, що вони зможуть обійти у найближчі пару років у замовленнях на продаж таких лідерів ринку як Daimler, PACCAR, Volvo і Navistar.

Розробники електровантажівки Nikola One стверджують, що технологія, на основі якої вона працює, випереджає інші на 10-15 років за паливною ефективністю. Над її створенням компанія працювала понад три роки.

Як повідомляє портал, принцип роботи тягача полягає в тому, що шість електромоторів живляться від літій іонних акумуляторів ємністю 320 кВт-год. Ті у свою чергу заряджають турбіну, яка працює на всіх видах палива – газі, бензині, дизельному пальному.

Читайте також: "Тесла" відкриє найбільший в світі завод

Популярні новини зараз
Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною
Показати ще

Потужність вантажівки – дві тисячі кінських сил. Вона удвічі економніша за стандартну вантажівку у 500 кінських сил з дизельним двигуном. Nikola One має систему рекуперації, що дозволяє заряджати батареї під час руху з гірки. В цілому очікуваний хід тягача між заправками – 1300-1900 км, а очікувана витрата палива – 15 л на 100 км. При цьому завдяки карбоновій кабіні і алюмінієвій рамі маса тягача становить 9 600 кг, що на 900 кг менше, ніж у аналогів.

Мабуть, головним недоліком цього авто є його дуже висока вартість, оскільки коштує воно 375 тисяч доларів.

За словами CEO Nikola Motor Тревора Мільтона, щоб зробити машину доступнішою й активізувати замовлення, компанія розробила шестирічну лізингову програму для перших п'яти тисяч покупців. Щомісячний лізинговий платіж – п'ять тисяч доларів. Щоб зробити попереднє замовлення, досить внести півтори тисячі доларів. Ця умова збереглася і після того, як кількість лізингових сягнула ліміту.

В рамках програми компанія пропонувала безкоштовне сервісне обслуговування, безкоштовну заправку на 378 тисяч літрів газового палива і можливість обміняти вантажівку по закінченню терміну лізингу на нову з доплатою різниці у вартості.