За останні сім років сексуальність жіночих персонажів у комп'ютерних іграх суттєво знизилася.

До такого висновку прийшли дослідники з Індіанського університету в Блумінгтоні, пише N+1.

Під час спостережень науковці переглянули 571 гру, що були випущені в період з 1983 по 2014 рік, де можна було грати за жіночого персонажа. Експерти оцінювали сексуальність жіночих персонажів за п'ятибальною шкалою, дивлячись на те, як зображені їх груди, талія, сідниці і ноги. Вони дивилися, наскільки закриті були ці області, виділяються вони світлотінню, чи занадто вони збільшені у пропорції до інших частин тіла. Всього у дослідників вийшло одинадцять критеріїв оцінки.

Читайте також: 5 найкращих українських коміксів на Comic Con

Виявилося, що пік сексуальності жіночих персонажів відеоігор припав на 1994 рік, а найменш сексуальними вони були у 2007 та 2010 роках. Найбільш красивими та привабливими були героїні, створені з 1999 року по 2006 рік.

Популярні новини зараз
Комунальники встановлюють нові тарифи з 1 травня: кому приготуватися до подорожчання Обличчя заросло волоссям: 26-річна африканка раптово перестала голитися і отримала вау-ефект Перевіряйте банківську картку: українцям додатково виплатять по 4000 гривень Українцям видають 3600 грн на місяць: виплата тимчасова, варто поспішати
Показати ще

Другорядні персонажі частіше зображувалися більш сексуальними, ніж головні. Також це значення варіювалася від жанру до жанру. Найвищим воно виявилося у героїнь фатінгових ігор, а найнижчим – у персонажів шутерів.

Автори роботи припускають, що такі зміни можуть бути пов'язані з тим, що серед жінок останніми роками з'явилося більше розробників, які впливають на формування жіночих образів. Друга причина в тому, що жінки частіше обирають ті ігри, де персонажі зображені більш реально.